تبیان، دستیار زندگی
پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ بسته خواهد شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ بسته خواهد شد

خبرگزاری

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، احمد اصغری مهر آبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر امروز (26 بهمن) در حاشیه افتتاح ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل در جمع خبرنگاران خبرگزاری های استان گفت: تاکید دولت تدبیر و امید بر تکمیل تمامی مساکن مهر سراسر کشور تا پایان سال 95 است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح مسکن مهر 2 میلیون و 220 هزار مسکن مهر عقد قرارداد شده و به بانک های عامل معرفی شده است، افزود: تاکنون یک میلیون و 800 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و در اختیار ثبت نام کنندگان قرار گرفته است.

اصغری مهرآبادی، بیان داشت: از 420 هزار مسکن مهر باقی مانده 205هزار واحد آن در مرحله نازک کاری و 90 هزار واحد آن در مرحله سفیدکاری است که به محض تکمیل واحد ها تحویل خواهیم داد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به اینکه برای انجام خدمات زیربنایی واحد های مسکن مهر پنج هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تصریح کرد: 30 درصد از این اعتبار تاکنون هزینه شده است و بقیه آن در سال آینده تامین خواهد شد.

اصغری مهرآبادی در پایان سخنان خود با اعلام این مطلب که طبق هماهنگی های صورت گرفته با وزارت نیرو مقرر شده در اسرع وقت خدمات زیربنایی از قبیل آب، برق و گاز به مساکن مهر انجام شود، خاطر نشان کرد: اقدام ها و برنامه های خوبی در راستای تامین خدمات روبنایی مسکن های مهر انجام داده ایم.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .