تبیان، دستیار زندگی

بهترین هنر برای کودکان و نوجوانان

بهترین مواد هنر برای کودکان و نوجوانان! 25 بهترین مواد هنر برای کودکان و نوجوانان! از جمله صفحه 10 بدون ضروری برای زندگی، تمام وقت مورد علاقه پدر و مادر حیله گر است
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 

بهترین هنر برای کودکان و نوجوانان

 

بهترین هنر برای کودکان و نوجوانان

 بهترین مواد هنر برای کودکان و نوجوانان! "25 بهترین مواد هنر برای کودکان و نوجوانان! از جمله صفحه 10 بدون ضروری برای زندگی، تمام وقت مورد علاقه پدر و مادر حیله گر است." از پدر و مادر حیله گر. فهرست شامل آنچه که برای شما می دانم و چیزهایی که شما فکر نکرده است. این سایت دارای مقدار زیادی از دیگر چیزهای خوب است.

26 بیشتر آسان دکوراسیون کریسمس برای کودکان نوپا و پیش دبستانی از اراذل و اوباش مبارک. "26 زیور آلات کریسمس آسان تر است که سریع به راه اندازی و ساده برای انجام هستند! همه از زیور آلات دست ساز را در این مجموعه مناسب برای آخرین لحظه کریسمس جلسات گر چه هنر، و اگر بچه های خود را دوست دارید را به موضوعات دست ساخته شده به دوستان و بستگان، این را فوق العاده، هدیه ای کوچک و هدیه چرای فعلی. "

بهترین هنر برای کودکان و نوجوانان

 

29 دلار-فروشگاه در می یابد که بچه های خود را مشغول تمام تابستان را نگه دارید "ضرب و شتم خستگی در بودجه."
Buzzfeed به 29 عکس از کارهای خلاق شما می توانید با چیزهایی را که شما ممکن است در یک فروشگاه کم بودجه محلی را پیدا کنید
هر عکس لینک اگر شما می خواهید برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در.

40 اپل برنامه های خواندن معلولیت والدین این کودکان، اختلال خواندن، و مربیان که با یادگیری دانش آموزان معلول، کار همیشه برای ابزارهای جدید برای کمک به بچه ها دیدار بالقوه خود را و کار را از طریق ناتوانی خود را به دنبال. این یک لیست از 40 برنامه اپل طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای یادگیری بچه ها از کار افتاده و شروع خوانندگان به طور یکسان است. برنامه ها به کمک می کند، اصول، خواندن، نوشتن، و املا طبقه بندی شده اند. این مقاله است که در فناوری مربی و آموزش موبایل، که در آن مقالات بسیار بیشتر شبیه این یکی وجود دارد نوشته شده است.

50 هالووین کرافت ایده هایی برای پیش دبستانی از هیچ زمانی برای مرتبا چیزهای فریبنده برای مجموعه ای جوان. شامل برخی از فعالیت های ریاضی.

75 تلویزیون فعالیت های رایگان برای کودکان نو پا از هیچ زمانی برای مرتبا. آیا شما از همه چیز برای کودک نو پا خود را بی حوصله (بازدید کنندگان) انجام در حال اجرا؟ آیا می خواهید چیزهای جدید است که اکتشاف امن را تشویق خواهد کرد در حالی که توسعه مهارت های حرکتی و مهارت های مشکل، بیش از حد؟ آیا شما از ایده امروز؟ سپس این 75 و (بیشتر) فعالیت های غیر کثیف امن را امتحان کنید! (ما را در حیاط انجام # 3.) وجود دارد * باید چیزی در اینجا بچه ها می خواهم. "بچه تست شده، مادر تایید شده است." (* با سلام، با کودکان نوپا اینجا!)

جدید SiteA ساده ترفند دست خط {رایگان} قابل چاپ توسط thisreadingmama استفاده از این ورق pinted رایگان به تمرین این ترفند.
آن را از شناخته شده به ناشناخته، با استفاده از C و L به عنوان شروع می شود از حروف دیگر می رود: "برای مثال، A، D، G، و q همه تشکیل شده توسط شروع با حرف C بچه ها من می دانست که چگونه به شکل AC، اما شروع در انواع مکان برای نوشتن حروف دیگر است. همچنین متوجه شدم که B، H، K و T تمام شروع با تشکیل یک لیتر اول است. " او طراحی خطوط نوشتن به تدریج سخت تر به داربست نویسندگان جوان. این یک مثال خوب از آموزش تطبیقی و خلاق است!

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تهیه:زهرا انصاری

تنظیم:مرجان سلیمانیان