تبیان، دستیار زندگی
یپا درگیری دایی و فکری / رضا عنایتی در جایگاه ویژه دیدار حساس و پرحاشیه تیم های استقلال و سایپا در نیمه اول در حالی با تساوی به پایان رسید که حواشی بسیاری پیرامون خود داشت. به گزارش خبرنگارمهر، با توجه اهمیت سه امتی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه دیدار استقلال و سایپا

درگیری دایی و فکری / رضا عنایتی در جایگاه ویژه


دیدار حساس و پرحاشیه تیم های استقلال و سایپا در نیمه اول در حالی با تساوی به پایان رسید که حواشی بسیاری پیرامون خود داشت.

به گزارش خبرنگارمهر، با توجه اهمیت سه امتیاز این مسابقه ، این دیدار با مسائل حاشیه ای بسیاری در نیمه اول همراه بود که بخش هایی از آن را می خوانید :

* قبل از شروع بازی ، تمامی بازیکنان سایپا برای گرم کردن وارد زمین شدند در حالیکه از تیم استقلال تنها یازده بازیکن اصلی به میدان آمدند.

* بائو ، امیرآبادی ، کاظمی و قربانی که سابقه بازی در تیم سایپا را دارند قبل از شروع بازی با دسته گل به سمت نیمکت سایپا رفتند و با مربیان و بازیکنان این تیم خوش و بش کردند. این درحالی بود که از جمع بازیکنان سایپا کسی به سمت نیمکت استقلال نرفت .

* روی مونیتور بزرگ ورزشگاه عید قربان به تماشاگران تبریک گفته شد.

* پس از پایان نیمه اول درگیری محمود فکری و علی دایی که بر اثر برخورد دست محمود فکری با صورت دایی در اواخر نیمه اول آغاز شده بود تا لحظه ورود به رختکن ادامه یافت . این درگیری به حدی بود که دو بازیکن با تجربه با یکدیگر درگیری فیزیکی هم پیدا کردند.

* از ابتدای مسابقه علی دایی مورد اهانت تماشاگران استقلال قرار داشت . در طول بازی نیز هرگاه دایی صاحب توپ می شد تماشاگران او را هو می کردند .

* بعد از مهار ضربه پنالتی تماشاگران استقلال یکپارچه شعار دادند : "دروازه بان ملی همینه ، همینه" .

* در لحظه پنالتی طالب لو بر روی مهاجم سایپا ، تماشاگران با شعار "دایی خودت بزن" از او می خواستند تا مربی - بازیکن سایپا پشت ضربه قرار بگیرد چرا که طالب لو پیش از این یکبار سابقه مهار پنالتی دایی را داشت .

* نیمکت نشینان استقلال سهم بسزایی در مهار پنالتی داریوش یزدانی داشتند . در این میان علیرضا منصوریان از طالب لو خواست تا به جهت راست شیرجه بزند .

* درگیری علیزاده و حمید فرزانه نیز از جمله صحنه هایی بود که از چشم محسن قهرمانی داور مسابقه پنهان ماند .

* پشت دروازه سایپا یک پیراهن بزرگ شماره 10 متعلق به علیرضا منصوریان نصب شده بود که در پایان نیمه اول این پیراهن جمع شد .

* کاظمی پس از به ثمر رساندن گل برتری استقلال به سمت نیمکت تیمش رفت و علی انصاریان را در آغوش کشید .

* رضا عنایتی مهاجم تیم الامارات از جایگاه ویژه نظاره گر دیدار استقلال و سایپاست.