تبیان، دستیار زندگی
برگزاری جلسه شورای عالی جوانان نیازمند فعالیت مستمر ستاد ملی است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری جلسه شورای عالی جوانان نیازمند فعالیت مستمر ستاد ملی است

title

سیدجواد رضوی روز دوشنبه با اشاره به تشکیل شورای عالی جوانان درسال 1371 اظهارکرد: در اساسنامه شورای عالی جوانان زمان مشخصی برای برگزاری جلسات معین نشده است.

** مهمترین وظیفه شورای عالی جوانان سیاست گذاری و هماهنگی است
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا وی درپاسخ به نقدی که این روزها در مورد برگزار نشدن جلسه شورایعالی جوانان با حضور رئیس جمهور مطرح است، افزود: مهمترین وظیفه شورای عالی جوانان سیاست گذاری، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه جوانان است.
وی در ادامه با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان و 6 کمیسیون مربوطه زیرنظر شورایعالی جوانان در طول زمان مسائل حوزه جوانان را پیگیری می کند، گفت: مصوباتی که در کمیسیون های ستاد ساماندهی امورجوانان مطرح می شود در اختیار این ستاد قرار می گیرد و ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مسائل مربوط به حوزه جوانان را بررسی می کند و در صورت نیاز آن را در اختیار شورای عالی جوانان قرار می دهد.
رضوی در ادامه در مورد اینکه چه موضوعاتی به شورایعالی جوانان محول می شود، افزود: موضوعاتی که درخصوص سیاست گذاری حوزه جوانان است به شورایعالی جوانان محول می شود در غیر اینصورت خود ستاد مصوبه ها را تصویب می کند.
مدیرکل دفترهماهنگی وساماندهی امورجوانان وزارت ورزش وجوانان درادامه با بیان اینکه از زمان برگزاری ستاد عالی جوانان تاکنون 36 جلسه شورای عالی جوانان برگزار شده است، گفت: در طول مدت خدمت دولت تدبیر و امید یک جلسه شورای عالی جوانان با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شده است.
رضوی با تاکید بر اینکه موضوعاتی که قرار است به جلسه شورای عالی جوانان مطرح شود باید قابلیت طرح در شورای عالی جوانان را داشته باشد گفت: امیدواریم در سه ماهه نخست سال 95 جلسه شورای عالی جوانان برگزار شود.
مدیرکل دفترهماهنگی و ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان در طول مدتی که جلسه شورای عالی جوانان برگزار نشده در دبیرخانه ستادملی ساماندهی امورجوانان مسائل مربوط به حوزه جوانان بررسی و رصد می شود، افزود: در استانها نیز جلسه ساماندهی امورجوانان با ریاست استاندار برگزارمی شود و نتایج آن در اختیاردبیرخانه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان قرار می گیرد.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.