تبیان، دستیار زندگی
برجام منجر به توقف تورم و آرامش بر بازار اقتصادی کشور شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهشتی و برجام

در عرصه کنونی که دستاوردهای برجام بر ملت ما آشکار شد و تلاش های دیپلماتیک به بار نشست و سازمان تحریم ها فرو ریخت اینها همگی از دستاوردهای همراهی ملت و دولت و نظام اسلامی است و از برکات اسلام و نظام اسلامی است و باید مردم به آن توجه داشته باشند .
بخش سیاست تبیان
بهشتی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا ، دکتر سید احمد بهشتی استاد دانشگاه و داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همگان باید قدردان دستاوردهای برجام باشند اظهار داشت : برجام نتیجه مقاومت ملت و پیروزی گفتمان و برایند درایت مقام معظم رهبری و سختکوشی فرزندان ملت در دیپلماسی قوی است.
آیت الله بهشتی خاطر نشان کرد : ملت ما با صبر و استقامت برای برجام هزینه سنگینی پرداخت کردند که نباید نادیده گرفته شود، همین دستاورد در برابر جبهه استکبار و زورگویی بر اثر مقاومت ملت به دست آمده است.
وی اضافه کرد : در عرصه کنونی که دستاوردهای برجام بر ملت ما آشکار شد و تلاش های دیپلماتیک به بار نشست و سازمان تحریم ها فرو ریخت اینها همگی از دستاوردهای همراهی ملت و دولت و نظام اسلامی است و از برکات اسلام و نظام اسلامی است و باید مردم به آن توجه داشته باشند .
استاد دانشگاه و داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : با گفت و گو های دیپلماسی فرزندان ملت و به ثمر نشستن برجام شرایطی فراهم آمده که ایران اسلامی از هر زمان دیگری قدرتمندتر است و ما در آینده نزدیک دستاوردهای این اقدام بزرگ را خواهیم دید .
آیت الله علی اکبر کلانتری دیگر نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان این که دولت یازدهم در حدود دو سال و نیم گذشته در مجموع اقدامات خوبی انجام داده است گفت: علاوه بر اقدام های صورت گرفته در زمینه ارتقای وضعیت بهداشت، همین که تورم متوقف شده و پیشرفت نکرده است، در واقع نوعی آرامش بر بازار جامعه و مقوله اقتصاد حاکم شده است از اقدام های مثبت دولت تلقی می شود.
این عضو هیات علمی دانشگاه شیراز گفت: دیپلماسی فعال و جدی و پیگیری مذاکرات هسته ای تا دستیابی به برجام از دیگر موفقیت ها و دستاوردهای دولت یازدهم محسوب می شود.
پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه 94برگزار خواهد شد. استان فارس دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 18کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .



منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .