تبیان، دستیار زندگی
غرفه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در چهارمین روز از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی پذیرای شخصیت های سیاسی و کشوری زیادی بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهمانان غرفه تبیان در روز چهارم نمایشگاه

غرفه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در چهارمین روز از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی پذیرای شخصیت های سیاسی و کشوری زیادی بود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

دکتر غفوری فرد

به گزارش تبیان، در چهارمین روز از آغاز به کار سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی افراد و شخصیت های زیادی از این نمایشگاه بازدید کرده اند که در روز گذشته سردار کاظمینی؛ فرمانده سپاه تهران بزرگ، دکتر غفوری فرد؛ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، دکتر ثقفی؛ عضو شورای عالی فضای مجازی،  عباس سلیمی نمین؛ کارشناس سیاسی، عبدالرضا هلالی؛ مداح اهل بیت و حامد زمانی؛ خواننده انقلابی، در غرفه تبیان حاضر شده و به گفتگو با مسئولین غرفه تبیان پرداختند.

سردار کاظمینی

سردار کاظمینی در حاشیه بازدید از غرفه تبیان گفت: موسسه ای که در امور فرهنگی و مذهبی فعالیت داشته باشد قابل تقدیر بوده و بهتر است تا مسئولین موسسه تبیان، بازخورد فعالیت های خود را در جامعه جمع آوری کرده و مورد تحلیل و بررسی قرار دهند تا بتوانند تعاملات بیشتر و بهتری با مخاطبین داشته باشند.

حامد زمانی

حامد زمانی نیز، ضمن تقدیر از فعالیت های تبیان، عنوان داشت: سایت تبیان یکی از بهترین رسانه در سال های اخیر بوده و به من هم خیلی کمک کرده است.

خواننده انقلاب گفت: به تمامی مردم اعم از آقایان و خانم ها توصیه می کنم که از سایت تبیان استفاده کنند.

حامد زمانی در تعریف از سایت تبیان گفت: «آنچه همه خوبان دارند، تبیان همه یکجا دارد!»

گفتنی است، تمامی مهمانان غرفه تبیان به رسم یادبود، دلنوشته ای از انقلاب اسلامی بر روی دیوار «انقلاب ما..» غرفه تبیان به یادگار گذاشتند.

عباس سلیمی نمین
عبدالرضا هلالی
دکتر ثقفی