تبیان، دستیار زندگی
جنوبی؛ حقی طلای چهار كیلومتر تعقیبی آسیا را صاحب شد " علیرضا حقی" در فینال مسابقات چهار كیلومتر تعقیبی به مدال طلای آسیا دست یافت. در ادامه بیست و سومین مسابقات دوچرخه سواری بزرگسالان آسیا و هفدهمین دوره مسابقات جو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات دوچرخه سواری آسیا- كره جنوبی؛

حقی طلای چهار كیلومتر تعقیبی آسیا را صاحب شد

" علیرضا حقی" در فینال مسابقات چهار كیلومتر تعقیبی به مدال طلای آسیا دست یافت.

در ادامه بیست و سومین مسابقات دوچرخه سواری بزرگسالان آسیا و هفدهمین دوره مسابقات جوانان كه در شهر" چانگ وون" كره جنوبی در حال برگزاری است ، علیرضا حقی نماینده كشورمان در رشته چهار كیلومتر تعقیبی با زمان 4:34 قهرمان شد و به مدال طلای این مسابقات دست یافت و دوچرخه سوارانی از كره جنوبی و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته سه كیلومتر انفرادی جوانان نیز دوچرخه سواری از كره جنوبی اول شد. " محمد رجب لو" از ایران مدال نقره را از آن خود كرد و دوچرخه سواری از مالزی به مدال برنز دست یافت.

در رشته چهار كیلومتر تیمی، تیم 5 نفره دوچرخه سواران ایرانی پس از تیم كره جنوبی در جایگاه دوم آسیا ایستاد.

همچنین در رشته دورامتیازی بزرگسالان، دوچرخه سواری از كره جنوبی اول شد و مهدی سهرابی از ایران و دوچرخه سواری از ژاپن به ترتیب دوم و سوم شدند.

امیر زرگری و عباس سعیدی تنها، دیگر نمایندگان تیم دوچرخه سواری ایران در رشته تیمی " مدیسون" به مدال برنز دست یافتند و تیم های قزاقستان و كره جنوبی به ترتیب اول و دوم شدند.