تبیان، دستیار زندگی
موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در حد استاندارد جهانی و در شأن دوران پرافتخار دفاع مقدس است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میراث گران بهاء دفاع

موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در حد استاندارد جهانی و در شأن دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
میراث گران بهاء دفاع

علی باقر نعمتی زرگران مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه ای که با حضور مدیر برنامه ریزی و توسعه باغ موزه دفاع مقدس و جمعی از اعضای جامعه تور گردانان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، بابیان مطلب فوق افزود: دفاع مقدس سرمایه عظیم معنوی ملت ایران است و این وظیفه مشترک ماست که از این میراث گران بهاء دفاع کرده و آن را به همه معرفی کنیم.
وی گفت: باید به کاری که دوستان در باغ موزه دفاع مقدس کرده اند دست مریزاد گفت و ظرفیت باغ موزه دفاع مقدس را به گردشگران خارجی عرضه کنیم و این افتخار و سرمایه بزرگ دفاع مقدس را به آن ها معرفی کنیم.

برای معرفی باغ موزه دفاع مقدس باید کارگروه تخصصی تشکیل شده و تقویم مناسبتی مشخص شود تا مجموعه باغ موزه دفاع مقدس دوشادوش صنعت گردشگری حضورداشته باشد

نعمتی اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی آمادگی کامل برای عرضه این ظرفیت در بعد داخلی و خارجی دارد و آمادگی داریم تا در جشنواره ها و نمایشگاه های بین المللی زمینه های معرفی باغ موزه دفاع مقدس را فراهم کنیم.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: برای معرفی باغ موزه دفاع مقدس باید کارگروه تخصصی تشکیل شده و تقویم مناسبتی مشخص شود تا مجموعه باغ موزه دفاع مقدس دوشادوش صنعت گردشگری حضورداشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: پس از جلسه ای که با حضور مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، دوره تخصصی ویژه راهنمایان درزمینه دفاع مقدس در حال برنامه ریزی است.


منبع: روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس