تبیان، دستیار زندگی
احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال بار دیگر به دلیل عارضه‌ی مغزی در بخش ICU بیمارستان آراد بستری شد. عابدزاده كه پنج سال پیش نیز به دلیل عارضه‌ی مغزی تحت مداوا قرار گرفته بود، شب گذشته نیز به دلیل ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدرضا عابدزاده بستری شد


احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال بار دیگر به دلیل عارضه‌ی مغزی در بخش ICU بیمارستان آراد بستری شد.

عابدزاده كه پنج سال پیش نیز به دلیل عارضه‌ی مغزی تحت مداوا قرار گرفته بود، شب گذشته نیز به دلیل حاد شدن شرایط بیماری‌اش بار دیگر تحت مداوای پزشكان خود قرار گرفت.

احمدرضا عابدزاده شب گذشته بر اثر سرگیجه شدید راهی بیمارستان آراد شد و در بخش مراقب های ویژه بستری شد.

تا کنون به دلیل برخورد غیر مسوولانه و عجیب مسوولان بیمارستان با نمایندگان رسانه‌های گروهی و مردم، که با نگرانی برای جویا شدن حال دروازه‌بان اسبق تیم ملی كشورمان در بیمارستان حاضر شده بودند، خبرنگاران موفق به کسب خبر دقیق از وضعیت عابدزاده نشده اند و در این باره خبرهای ضد و نقیض متعددی وجود دارد ؛ برخی منابع از بهبود نسبی او خبر می دهند در حالی که برخی منابع دیگر احتمال انجام عمل جراحی مجدد سر وی را بالا دانسته اند.

اما گویا دكتر عباسیون، پزشك معالج احمدرضا عابدزاده دیشب پس از معاینه‌ی وی به خانواده‌اش گفت: «حال عمومی عابدزاده رو به بهبود است و هیچ مشكل خاصی ندارد. لخته‌ی خونی كه در سر وی تشكیل شده چندان حاد نبوده. عابدزاده مورد آنژیوگرافی قرار می‌گیرد و در صورتی كه مشكل جدی پیش نیاید عابدزاده بعدازظهر امروز مرخص خواهد شد.

دكتر عباسیون با اشاره به سابقه‌ی بیماری عابدزاده به خانواده‌ی وی اطلاع داد كه عابدزاده در نهایت مجبور به جراحی خواهد بود و خانواده‌ی وی را در مورد انتخاب ایران یا كشوری دیگر برای انجام این عمل صاحب اختیار دانست.

همسر عابدزاده نیز در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز رضایت از وضعیت جسمانی وی تصریح كرد: حال عمومی عابدزاده بسیار بهتر است و تا فردا به احتمال زیاد مرخص می‌شود.

دكتر عباسیون حتی با متهم كردن خبرنگاران به دامن زدن به مشكلات جسمانی عابدزاده خواستار اخراج آنان از بیمارستان شد و همچنین گروهی از كادر خدماتی بیمارستان نیز زمانی كه خبرنگاران قصد گفت‌وگو با خانواده‌ی عابدزاده را داشتند با برخوردی ناشایست خواهان خروج آنها از بیمارستان شدند !!

گفتنی است؛ در حادثه‌ای مشابه در چند ماه پیش زمانی كه "پسوتو" بازیكن تیم یوونتوس ایتالیا دچار سانحه شد گروه پزشكی بیمارستان برای اطلاع رسانی هر چه بهتر و كاهش نگرانی عمومی اقدام به برگزاری كنفرانس مطبوعاتی روزانه برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی كردند.

عابدزاده در حال حاضر ممنوع‌الملاقات بوده ودرمان‌های پزشكی نیز همچنان ادامه دارد.