تبیان، دستیار زندگی
روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر 7 سال مبتنی بر زبان مادری بر پایه ی جدیدترین روشهای تلفیقی بازی و آموزش و مونتسوری می باشد که به مدت سه سال در ایران به عنوان تنها روش پرورش کودک دوزبانه بعد از روش یک والد یک زبان ابداع و به کار گرفته شده است..
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زهرا انصاری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مادران امروز
مادران امروز

سایت مادران امروز بر پایه ی جدیدترین روش های تلفیقی بازی و آموزش و مونتسوری می باشد و برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر 7 سال مبتنی بر زبان مادری فعالیت می کند. این سایت توسط ده ها متخصص مختلف پشتیبانی می شود و دفتر اصلی آن  در شیراز است.

خصوصیت بارز این روش استفاده از زمان سپری شده بین والد و فرزند و انواع ابزارهای واقعی از قبیل کاردستی، شعر و موسیقی، کاردستی و نمایش خلاق، کتاب خوانی و داستان سرایی و دیدن ویدیوهای تصویری و انواع محصولات رسانه ای می باشد.

ساعات درگیری روحی و عاطفی والد و کودک تقویت می شود، تمامی هوش های هیجانی و کلامی در وی تقویت شده و کارهای دستی شامل کاردستی، نقاشی، نمایش خلاق و کتاب خوانی باعث تقویت قوه تجسمی، ارتباط چشم و دست، هماهنگی ذهن و بدن، حفظ تعادل و اعتماد به نفس و تمرکز و دقت می گردد.

دانستن زبان دوم راهی است به سوی دنیایی دیگر و دنیایی متفاوت تر. کودک دوزبانه دارای درجه هوشی بالاتر و اعتماد به نفس بسیار زیادتری نسبت به همسالان خود می باشد.

مادران خلاق ، کودکانی خلاق و شاد پرورش می دهند.

مادران امروز


بخش های سایت
محصولات:
محصولات این سایت شامل مجموعه های کتاب، فایل های صوتی ،فلش کارت ها، فایل های تصویری و فیلم های مختلف می باشد و بر اساس گروه های سنی مختلف و همچنین بزرگسالان تقسم بندی شده است. محصولات این سایت نه تنها برای آموزش زبان است بلکه در زمینه آموزش و پرورش تفکر خلاق هم هستند.
این سایت در شهرهای اهواز و بوشهر نیز دارای دفاتر نمایندگی است.

مادران امروز

خدمات:
خدمات این سایت شامل فروش محصولات، برگزاری کارگاه های دو زبانه در شهر های مختلف و همچنین مشاوره ها حضوری و آنلاین می باشد. این سایت از طریق شبکه های اجتماعی نیز عضو می پذیرد و فعالیت هایی را با استفاده از این امکانات انجام می دهد.

برنامه جامع آموزش:
در این بخش به مبانی تئوریک این روش تدریس پرداخته  می شود و مقاله هایی در این رابطه وجود دارد.

مادران امروز

مقالات:
مقاله های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی در این بخش قرار دارند. قسمت عمده ی این مقالات در مورد آموزش و شیوه برخورد با کودکان دو زبانه است.

معرفی سایت ها:
این بخش بسیار غنی بوده و سایت های مناسب کودکان را برای فعالیت های مختلف مانند بازی و آموزش معرفی می کند، همچنین سایت هایی که دارای کاربرگ های مختلف برای آموزش در زمینه های علوم و زبان و ریاضیات هستند را نیز معرفی می کند.

مادران امروز

آدرس: http://madaranemrooz.ir
شیراز - خیابان لطفعلی‌‌خان زند، چهارراه مشیر، چاپ پرواز
پشتیبانی:  07132308657- 09304302927
 
مطالب مرتبط: 
سلسله مقاله های معرفی سازمان ها و سایت های بین المللی  

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

تهیه: زهرا انصاری،تنظیم: نیلوفر یاقوتی