تبیان، دستیار زندگی
یادواره های شهدا نقش مهمی در تقویت و حفظ روحیه مقاومت در جامعه دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یادواره های شهدا نقش مهمی در تقویت و حفظ روحیه مقاومت در جامعه دارد

www.irna.ir

سردار عابدین خرم روز شنبه در ششمین یادواره شهید فرخی و 30 تن از شهدای منطقه ساحلی ارومیه افزود: برگزاری محافل معنوی و یادوارهای شهدا می تواند گام مهمی در انتقال ارزش های دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل آینده کشور داشته باشد.

وی اظهار کرد: با حضور جوانان و نوجوانان در چنین مجالس و آشنایی آنان با شهدای شهر، تعلق و خاطر آنان نسبت به آرمان های شهدا ارتقا یافته و به عنوان سدی فرهنگی و مهم می تواند در برهه حساس کنونی باشد.

وی ادامه داد: شهدا شمع محفل بشریت هستند که با تقدیم جان های پاک خود راه ایثار و شهادت و جاودانگی ابدی را برای همه آزادگان و آزادیخواهان جهان هموار کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: شهدا نیازی به مراسم گرامیداشت ندارند و برپایی چنین آئین هایی ضرورتی است برای مردم و جامعه که همچنان روحیه مقاومت در جامعه تداوم داشته باشد.

سردار خرم از جوانان خواست برای حفظ انقلاب و اقتدار جمهوری اسلامی و برای ترسیم آینده نسبت به شناخت ابعاد شخصیتی و انقلابی شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنند و همواره پیرو راه آنان باشند.

پخش کلیپ و اجرای برنامه تواشیح از دیگر بخش های این مراسم بود.

ششمین یادواره شهید حمید فرخی و 30 شهید منطقه مافی ساحلی به همت حوزه یک شهری شهید حمید باکری سپاه ارومیه و با شرکت جمعی از مسئولان شهرستان ارومیه و سپاه شهدای آذربایجان غربی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور به خصوص خانواده های معظم شهدا در مسجد امام حسین (ع) ارومیه برگزار شد.


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .