تبیان، دستیار زندگی
اندیشه فولادوند به فیلم «مرداد» پیوست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اندیشه فولادوند در فیلم «مرداد»

title

اندیشه فولادوند برای بازی در فیلم «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار قرارداد بست و به زودی مقابل دوربین فرشاد محمدی خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اندیشه فولادوند برای بازی در فیلم «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار قرارداد بست و قرار است در فیلمی متعلق به سینمای اجتماعی بازی کند و به زودی مقابل دوربین فرشاد محمدی خواهد رفت.

اندیشه فولادوند پیش از این در فیلم هایی چون «سربازهای جمعه»، «مریم مقدس» و «سن پترزبورگ» بازی کرده است و در فیلم «مرداد» در یکی از نقش های کلیدی ایفای نقش می کند. فیلم سینمایی «مرداد» که فیلمنامه آن را نیز بهمن کامیار نوشته است به تهیه کنندگی محمود فلاح تولید خواهد شد.

فیلم سینمایی «مرداد» در حال حاضر  مراحل پایانی پیش تولید را می گذراند و فیلمبرداری آن به زودی آغاز خواهد شد. تمام صحنه های این اثر سینمایی در لوکیشن های داخلی و خارجی در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرداد» چنین آمده است: چه مردادی شود بهمن كنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی.

فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری، خسرو كیوانمهر مدیر صدابرداری، محسن دارسنج طراح گریم، حجت اشتری طراح صحنه و لباس، سجاد رحیمی مدیر تولید، امین قوامی مدیر برنامه ریزی و دستیار اول كارگردان، فرشته عروجی منشی صحنه، زهرا مصفا عكاس و میثم محمدی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .