تبیان، دستیار زندگی
بزرگترین هدف سپاه پاسداران در سال 1395 مقابله با جنگ نرم خواهد بود. درست است که ما در مسائل مربوط به جنگ سخت پیشرفت های چشمگیری داشته ایم اما باید توجه کنیم که روند جنگ نرم دشمنان هر روز در حال تغییر است پس ما هم باید تدابیر جدی و خاصی برای مقابله با آن د
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : آزاده مرنی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رمز عبور رسانه ای انتخابات

بزرگترین هدف سپاه پاسداران در سال 1395 مقابله با جنگ نرم خواهد بود. درست است که ما در مسائل مربوط به جنگ سخت پیشرفت های چشمگیری داشته ایم اما باید توجه کنیم که روند جنگ نرم دشمنان هر روز در حال تغییر است پس ما هم باید تدابیر جدی و خاصی برای مقابله با آن داشته باشیم.

آزاده مرنی - بخش سیاست تبیان

محسن کاظمینی

صبح امروز سردار سرتیپ پاسدار محسن کاظمینی، از غرفه تبیان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دیدار کرد. وی ضمن تقدیر از فعالیت های موسسه تبیان و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت : انقلاب ما یک معجزه الهی بود و این انقلاب نیاز به دیده بان دارد تا این نظام از مسیر خود منحرف نشود و آرمان های امام راحل (رحمة الله علیه) به طور کامل محقق شود. در واقع این وظیفه ی خطیر برعهده شورای نگهبان است که به شکر خدا خود این شورا همیشه به وظایف خود به بهترین نحو عمل کرده است.

باید توجه داشت که رسانه ها با حرکتی انقلابی می توانند به ارتقای سطح آگاهی مردم بپردازند و با این امر، مسیر تحقق آرمان های انقلاب را هموار کنند.

وی گفت : با توجه به انتخابات پیش رو رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی مردم جامعه نقش بسزا و فعالانه ای دارند و باید در این راستا به روشن سازی مسیر انتخابات به دور از حواشی و شایعه پراکنی ها بپردازند. زیرا ما شاهد اخباری کذب از رسانه های معاند نیز هستیم که رسانه ها با شفاف سازی می توانند این قبیل اخبار را خنثی کنند؛ باید توجه داشت که رسانه ها با حرکتی انقلابی می توانند به ارتقای سطح آگاهی مردم بپردازند و با این امر، مسیر تحقق آرمان های انقلاب را هموار کنند. ما هم وظیفه داریم با افزایش سطح آگاهی خودمان در این راستا پیش قدم باشیم.

کاظمینی در ادامه افزود : بزرگترین هدف سپاه پاسداران در سال 1395 مقابله با جنگ نرم خواهد بود. درست است که ما در مسائل مربوط به جنگ سخت پیشرفت های چشمگیری داشته ایم اما باید توجه کنیم که روند جنگ نرم دشمنان هر روز در حال تغییر است پس ما هم باید تدابیر جدی و خاصی برای مقابله با آن داشته باشیم.