تبیان، دستیار زندگی
حزب ارادت ملت خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخواست حزب اراده ملت چیست؟

با توجه به اینکه افراد معرفی شده از سوی حزب حاما جواز حضور در انتخابات را دریافت نکردند می توانیم حاصل کارکرد این حزب را سخاوتمندانه در اختیار جامعه قرار دهیم.

بخش سیاست تبیان

حاما

حمید خاورزمینی در جمع خبرنگاران افزود: این حزب خواستار انتخاب آگاهانه و توجه مردم به منافع ملی و بلند مدت در جریان انتخابات است.
وی با ذکر اینکه دو فرد مورد نظر حزب حاما در جریان بررسی صلاحیت ها رد شدند بیان کرد: این حزب تنها از فردی به عنوان نامزد حاما می تواند حمایت کند که بتواند متعهد باشد و به قول ها و وعده هایش عمل کند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه عضوی از شورای هماهنگی و شورای راهبردی اصلاح طلبان هستیم فردی را که این جریان معرفی کند ما نیز حمایت می کنیم.
خاورزمینی بیان کرد: این حزب امکان دارد از فردی حمایت کند ولی با توجه به اینکه افراد مورد نظر آنها رد صلاحیت شدند فردی از سوی این حزب به عنوان داوطلب معرفی نمی شود.
وی اضافه کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته توسعه اقتصادی متناسبترین نوع توسعه برای جامعه است.
وی بیان کرد: توسعه انسانی شامل سه ضلع توسعه اقتصادی پایدار، توسعه سیاسی و فرهنگی است که در بخش توسعه اقتصادی به مدلهای فرهنگی و سیاسی نیز توجه شده است.
سخنگوی حزب اراده ملت ایران (حاما) شاخه همدان بیان کرد: مدل طراحی شده از سوی حزب حاما بر کرامت انسانی و رضایتمندی افراد توجه دارد و برای اجرای آن مقرر بود فرد مورد تایید این حزب وارد مجلس شورای اسلامی شده و آن را عملیاتی کند.
خاورزمینی گفت: با توجه به اینکه افراد معرفی شده از سوی حزب حاما شاخه همدان جواز حضور در انتخابات را دریافت نکردند می توانیم حاصل کارکرد این حزب را سخاوتمندانه در اختیار جامعه قرار دهیم.
*در بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی باید مدل سنتی را کنار گذاشت
سخنگوی حزب اراده ملت ایران (حاما) شاخه همدان بر ضرورت استفاده از شیوه های نوین و استفاده از تجربیات کشورهای پیشرفته در رد و تایید صلاحیت ها تاکید کرد.
خاورزمینی افزود: با وجود اینکه دنیا در حال گذر از سنتی به مدرنیته است استفاده از روشهای سنتی در جامعه کنونی پاسخگو نخواهد بود.
وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته هیات نظارت بر انتخابات در شهرستانهای مختلف متفاوت عمل کرده اند چون ساز و کار استفاده شده برای بررسی صلاحیت ها، اعمال سلیقه و نفوذ افراد است.
وی گفت: چنانچه از ابزار مدرن برای تایید و رد صلاحیت ها استفاده شود دیگر شاهد مشکلاتی همچون اعمال سلیقه و نفوذ نخواهیم بود.
وی توضیح داد: در کشورهای مدرن جهان افرادی که قصد نامزدی در انتخابات دارند باید از سوی حزب یا نهاد سیاسی مردمی مورد حمایت قرار بگیرند و آن حزب عملکرد داوطلب خود را تضمین می کند.
سخنگوی حزب اراده ملت ایران (حاما) شاخه همدان افزود: هم اینک شاهدیم در برخی از شهرستانها افرادی که پیشتر رد صلاحیت شده اند در این مرحله تایید شده یا روند معکوس بوده است.
خاورزمینی افرود: این رویه نشان می دهد که با روش های غیر مدرن بر روی بررسی صلاحیت ها تاثیر گذاشته اند که باید این رویه اصلاح شود.



منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .