تبیان، دستیار زندگی
چرا استاد قرائتی تمبر بیست و چهارمین اجلاس نماز را رونمایی نکرد؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چرا استاد قرائتی تمبر بیست و چهارمین اجلاس نماز را رونمایی نکرد؟

تمبر اجلاس نماز

به گزارش تبیان به نقل از حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد اقامه نماز؛ اجلاس نماز فرصتی است که در آن موضوع اقامه نماز در جامعه مورد بررسی قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف عملکردی ، احصاء و بیان می گردد و از طرفی با دریافت پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقشه راهی روشن برای فعالیت های دست اندرکاران حوزه دین و فرهنگ در سالهای آتی می باشد.

در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که روز 6 بهمن94 در قزوین با عنوان "نماز و سنجش دستاوردها"  برگزارگردید مطابق ارزیابی صورت گرفته  از عملکرد دستگاهها طی چند سال گذشته ، عملکرد وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ، شایسته تقدیر تعیین گردیده بود.

شورای اقامه نماز وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات درخواست داشتند که تمبر اجلاس 24 مزین به جمله ای درباره نماز درصحن علنی اجلاس رونمایی گردد و در طول یکسال آتی روی پاکت های پستی مورد استفاده قرار گیرد که 10 روز قبل از مراسم از طرف ستاد اقامه نماز مخالفت گردید.

در طول برگزاری مراسم ، نماینده شرکت پست با استدلال صرف هزینه 20 میلیون تومانی بابت تمبر اصرار بررونمایی داشتند و گفتند که حاج آقای قرائتی را خودمان قانع خواهیم کرد، اقدام به آوردن ملزومات رونمایی نمودند ولی حجت الاسلام قرائتی علی رغم مخالفت قبلی (بدلیل عدم اتلاف وقت و هزینه در امور کم تاثیر) به احترام نماینده وزارت مجدداً از حضار و مدعوین نظرخواهی نمودند که اکثریت حاضر در اجلاس با رونمایی از آن موافقت نکردند.

هر چند رونمایی از تمبر نماز در اجلاس حذف شد ولی چیزی از ارزشها و اقدامات مفید و موثر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درتوسعه و ترویج نماز در سایر بخشهاکم ننموده وقابل تقدیروستایش می باشد.

محمود مظفر
قائم مقام ستاداقامه نماز



خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .