تبیان، دستیار زندگی
اعلام اسامی حافظان و قاریان اعزامی به مسابقات بین المللی قرآن کریم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام اسامی حافظان و قاریان اعزامی به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

مسابقات قرآن

به گزارش تبیان محمد تقی میرزاجانی، مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: پس از برگزاری 3 روز آزمون برای قاریان و حافظان قرآن کریم در سطح ممتاز و عالی مسابقات سراسری کشور در سال جاری، طی 10 روز آینده نتایج و اسامی منتخبان دوره‌های مختلف بیان می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام آزمون‌ نهمین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم از اول تا 30 دی ماه آغاز شد و در همین راستا پایان هفته جاری با حضور 11 نفر از اساتید برجسته قرآنی آثار راه یافته را داوری خواهیم کرد.

رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن کریم تصریح کرد: دوره‌های بعدی ارزیابی حافظان و قاریان قرن کریم اواسط اردیبهشت ماه سال آینده در تهران متمرکز می‌شود.

میرزاجانی تصریح کرد: دوره‌ی دوم به صورت عملی برگزار می شود و شامل تلاوت، مصاحبه و ساز و کارهای آزمون‌ها خواهد بود و مرحله پایانی در شهریور ماه سال 95 برگزار و گواهی اعطا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت پس از اتمام برگزاری آزمون‌ها، قاریان و حافظان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات بین‌المللی  و کشوری حاضر می‌شوند.



خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .