تبیان، دستیار زندگی
وقتی داعش به حافظان قرآن جوایز اهدا می کند! + تصاویر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وقتی داعش به حافظان قرآن جوایز اهدا می‌کند! + تصاویر

خبرگزاری

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری منتشر کردند که در آن گروهک تکفیری ـ تروریستی داعش اقدام به توزیع هدایا میان حافظان قرآن در شهر «فلوجه» عراق می‌کند.

داعش این جوایز را به‌عنوان هدایای «ابوبکر بغدادی»، رهبر این جریان تکفیری و تروریستی در میان برگزیدگان نخستین دوره مسابقات حفظ قرآن «دارالاسلام» که در شهر فلوجه برگزار شد، توزیع کرد.

مراسم توزیع این هدایا توسط اداره تبلیغات و مساجد داعش در یکی از مساجد شهر «فلوجه» که داعش آن را ولایت اسلامی «فلوجه» می‌خواند، برگزار شد.

داعش در حالی این مراسم را دیروز برگزار کرد که سرکردگان این جریان تکفیری برخی از آیات قرآن را برای توجیه جنایات وحشیانه خود تفسیر به رأی می‌کنند و علی جمعه، مفتی سابق مصر، پیش از این گفته بود که داعش برای توجیه جنایات وحشیانه خود در سربربدن و کشتار، ۴۰ آیه قرآن و ۳۰ حدیث نبوی را تفسیر به رأی می‌کند.

همچنین، این گروه جنایتکار و ترویستی پیش از نیز در شهر «الرقه» سوریه که تحت سیطره این جریان است، مسابقات قرآن برگزار کرده بود و به نظر می‌رسد داعش از طریق این اقدامات عوام‌فریبکارانه در پی فریب افکار عمومی در مناطق تحت سیطره خود است.

داعش با برگزاری این مسابقات قرآنی تلاش می‌کند خود را گروهی منتسب به اسلام معرفی می‌کند که این اقدام در مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمان به ویژه نزد غربی‌ها و غیرمسلمانان بسیار تأثیرگذار است.

این مراسم توزیع هدایا میان حافظان قرآن دیروز در حالی در شهر فلوجه برگزار شد که ارتش عراق پس از آزادی شهر «الرمادی»، مرکز استان «الانبار» برای آزادی شهر «فلوجه» از دست داعش آماده می‌شود.



خبرگزاری اهل بیت (علیهم‌السلام) - ابنا - اخبار شیعیان و تشیع

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .