تبیان، دستیار زندگی
رادیو قرآن ویژه برنامه «جشن نور» را 22 بهمن به روی آنتن می برد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رادیو قرآن ویژه‌برنامه «جشن نور» را 22 بهمن به روی آنتن می‌برد

22 بهمن

به گزارش تبیان به نقل از حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راهپیمایی عظیم و میلیونی مردم در 22 بهمن، سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، امسال طی روز پنجشنبه در سراسر كشور برگزار می شود و شبكه رادیویی قرآن نیز بر اساس رسالت قرآنی خود و همانند سالیان گذشته، با برپایی غرفه مستقل در مسیر راهپیمایی مردم تهران واقع در خیابان آزادی، تقاطع خیابان شهید نواب صفوی، (ضلع جنوب غربی چهارراه نواب) برنامه های ویژه ای را تولید و پخش خواهد كرد.

این ویژه برنامه با عنوان "جشن نور" از ساعت 9:30 لغایت 11 صبح با استقرار عوامل برنامه ساز به صورت زنده و مستقیم تقدیم شنوندگان می شود.

گروه برنامه ساز برنامه صبحگاهی رادیو قرآن شامل محبوبه كلانتر به عنوان تهیه كننده، مهدی صفری به عنوان گوینده و نیز مهدی اكبری مجری برنامه های كودك، در این روز برنامه جشن نور را بر روی آنتن می برند.

دعوت عمومی از مسئولان، استادان و كارشناسان و فعالان قرآنی كشور برای حضور در راهپیمایی و نیز محل غرفه رادیو قرآن طی روزهای گذشته از طریق آنتن این شبكه رادیویی انجام شده و در برنامه جشن نور با تعدادی از این صاحب نظران گفتگو خواهد شد.

همچنین رادیو قرآن تلاش می كند ضمن تهیه گزارش های مردمی، ویژه برنامه هایی را برای كودكان و نوجوانان در این مراسم جشن ملی تدارك و در یك فضای مسابقه محور فضای شادی را پدید آورد.

همه علاقه مندان و دوستداران و فعالان قرآنی شهر تهران می توانند با حضور در غرفه رادیو قرآن در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، از نزدیك در روند ساخت و پخش برنامه های این شبكه رادیویی قرار بگیرند.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .