تبیان، دستیار زندگی
قره شیخ لو: الگوهای قرآنی باید به جامعه معرفی شوند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

الگوهای قرآنی باید به جامعه معرفی شوند

isna

به گزارش تبیان رییس سازمان دارالقرآن‌ الکریم با اشاره به اینکه سازمان دارالقرآن با بضاعت کمی که دارد همواره قدردان فعالان قرآنی بوده است، گفت: ما در جامعه نیاز داریم که الگوهای قرآنی را معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی قره‌شیخ‌لو امشب (جمعه) در دهمین مراسم ملی تکریم چهره های قرآنی که در سازمان حج و زیارت برگزار شد، ‌با بیان اینکه ما امشب می‌خواهیم از چهره‌های قرآنی تجلیل کنیم، اظهار کرد: ما در چند بخش تجلیل از فعالان چهره‌های قرآنی را داریم که بخش اول شامل اساتیدی است که با بیش از 25 سال سابقه آموزش از جمله در رشته قرائت، حفظ، مفاهیم و تفسیر هستند و فعالیت‌های ارزشمندی را در حوزه توسعه آموزش‌های قرآنی انجام داده‌اند.

وی همچنین گفت: افرادی که امسال در مسابقات بین‌المللی قرآن رتبه‌های اول تا سوم را به دست آورده‌اند و حافظانی که موفق به دریافت مدرک درجه یک و درجه دو حفظ قرآن که معادل دکترا و فوق لیسانس است ، شده اند در این مراسم از آنها تجلیل می‌کنیم.

رییس سازمان دارالقرآن‌ الکریم تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های ما تجلیل از مدیران برتر و موسسات قرآنی خانه‌های قرآن شهری و روستایی است. یکی از ویژگی‌های دهمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی نسبت به 9 دوره قبل این است که ما از عزیزانی در این مراسم تجلیل می‌کنیم که در حادثه منا از بین ما رفته‌اند و ما در خدمت خانواده‌های آنها هستیم.

‌قره‌شیخ لو تصریح کرد: ما در سازمان دارالقرآن وظیفه خود می‌دانیم که نسبت به تلاش وافر همه جانبه عزیزان قرآنی و کسانی که در این راستا فعال هستند از جمله سازمان تبلیغات اسلامی عرض ارادت کنیم هر چند که بضاعت ما کم است اما با همین بضاعت کم قدردان زحمات عزیزان قرآنی هستیم.

وی گفت: جا دارد در این برنامه از استاد ابوافضل علامی که امسال از بین ما رفته‌اند یاد کنیم. ما در جامعه نیاز داریم که الگوهای قرآنی را معرفی کنیم. هر کسی که می‌تواند در مسائل قرآنی الگو باشد باید به جامعه معرفی شود.


ISNA News Feed

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .