تبیان، دستیار زندگی
انس با قرآن نسخه درمان همه رذایل اخلاقی است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسخه ای برای درمان همه رذایل اخلاقی

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:
الحمدلله رب العالمین و الصّلوة و السّلام علی سیّد الانبیاء و المرسلین حبیب إله العالمین أبی القاسم محمّد و آله الطّاهرین سیما بقیّة الله فی الأرضین و اللّعن علی اعدائهم إلی یوم الدین
«قال اللّه الحکیم: إنَّ هذَا القُرآنَ یَهدی لِلَّتی هِیَ أقوَمُ»
با عرض سلام و ادب به ساحت مقدّس حافظان و قاریان قرآن کریم و خانواده محترم روحانیونی که این افتخار را دارند که در مکتب قرآن، زانوی ادب و خشوع زده و معارف نورانی قرآن را از سرچشمه وحی و حاملان قرآن یعنی عترت فراگرفته و خانواده خود و جامعه را به شاهراه هدایت و سعادت و خوشبختی رهنمود می‌نمایند.
اینجانب با تبریک به شما عزیزان که این سعادت بزرگ نصیبتان گردیده و خود و خانواده را به عطر شفابخش قرآن کریم معطّر نموده‌اید عرض می‌کنم که: قرآن، خورشید تابانی است که مردم را از جهالت و تاریکی نجات داده، و راه خیر و صلاح بشر را به آنان نشان می‌دهد. قرآن، کتابی است که نسخه درمان تمام رذائل اخلاقی و ناراحتی‌های روحی و دردهای باطنی می‌باشد که اگر کسی با آن مأنوس باشد، خود را در مقابل طبیب بزرگ انسان‌ها و نجات‌دهنده مردم از منجلاب فساد و تباهی می‌بیند که روح رستگاری و امید به آینده درخشان در او زنده می‌گردد.
قرآن کریم به جامعه، حیات واقعی و زندگی جاودان و نشاط و بیداری داده، و آینده‌ای روشن و لذّت‌بخش به مردم نشان می‌دهد.
شما عزیزان با پیروی از آیات قرآن کریم و هدایت ائمه معصومین علیهم‌السلام و التزام به دستورات آن بزرگواران که عِدل قرآن کریم هستند بر خود ببالید و این فضیلت بزرگ را که کسب نموده‌اید در درگاه خداوند متعال شاکر باشید.
ان‌شاءالله تعالی عنایات حضرت ولیّ الله الاعظم أرواح العالمین له الفداء همیشه شامل حال شما باشد با التماس دعا؛ و السلام علیکم و رحمةالله و برکاته.
لطف الله صافی
3جمادی الاولی1437 هـ.ق


iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .