تبیان، دستیار زندگی
نقش مؤثر بانوان در عرصه های مختلف جامعه/توجه ویژه به جایگاه زنان در کرمانشاه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقش مؤثر بانوان در عرصه های مختلف جامعه

نقش زنان

تبیان به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، امیر شاه آبادی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه پیش از ظهر امروز(24 بهمن) در نشست بررسی موانع مشارکت زنان در فعالیت ‌های اجتماعی و سیاسی که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و نقش مؤثری در تمام عرصه ها دارند.

وی، ابراز کرد: استفاده از نقش مهم زنان در جامعه و همچنین بهره گیری از استعداها و ظرفیت های بسیار ارزشمند آنها می تواند راهکاری مهم برای بخشی از مشکلات موجود در جامعه باشد.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه، مجموعه استانداری کرمانشاه همواره به نقش زنان و جایگاه آنان در عرصه های مختلف توجه ویژه ای داشته است.

شاه آبادی، همچنین هدف از برگزاری این نشست را توجه به جایگاه مهم زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: درخشش بانوان ایرانی در تمامی عرصه های مختلف نشان دهنده اهمیت به مقام منزلت آنها در جامعه است و در حال حاضر بانوان در کنار مردان نقش تأثیرگذاری در پیشرفت و ترقی کشور دارند.

وی، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نیز همواره از زنان و فعالیت های مختلف آنان حمایت کرده است، اذعان داشت: استانداری کرمانشاه نیز در راستای همین سیاست های مهم دولت یازدهم گام بر می دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه، حضور بانوان در عرصه های مختلف جامعه و استفاده از توانمندی های آنان را راهی برای پیشرفت هر چه بیشتر در تمام زمینه ها برشمرد.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .