تبیان، دستیار زندگی
Apowersoft Streaming Video Recorder 5.1.6 نرم افزاری جامع برای ضبط ویدئوهای آنلاین و نمایش های اینترنتی می باشد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانلود نرم افزار Apowersoft Streaming Video Recorder 5.1.6
apowersoft streaming video recorder 5.1.6 ضبط و دانلود ویدئوهای آنلاین

نرم افزاری برای ضبط و دانلود ویدئوهای آنلاین

محتوای آموزشی
فرایندی است مستمر كه به صورت مجموعه ای، مفاهیم متشكل و كلی و مجموعه نیازهای، آموزشی را براساس تدبیری راهبردی و موضوعی هدایت می كند و شامل كلیه نیازهای آموزشی جامعه اعم از نیازهای فردی و اجتماعی و همچنین اولویت ها و مقاصد و اهداف براساس سیاست ها و خط مشی های مورد نظر، اطلاعات و دانش مطابق با نیازها، وسایل و ابزارهای لازم برای تحقق اهداف می باشد.
 
برای تولید محتوای الکترونیکی از یک سری نرم افزار استفاده می کنیم که نرم افزار ساخت و ادیت فیلم و عکس یکی از آن ها می باشد.

Apowersoft Streaming Video Recorder 5.1.6 نرم افزاری جامع برای ضبط ویدئوهای آنلاین و نمایش های اینترنتی می باشد.

استفاده از آن بسیار ساده و ابتکاری بوده و به شما امکان ضبط هر نوع ویدئوی در حال پخش از اینترنت را می دهد. ابزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل ویدئوها به فرمت های محبوب مانند AVI, MPEG-4, WMV, WMA, MP3, ACC کاربرد دارد. تقریبا تمامی سایت های به اشتراک گذاری آنلاین ویدئو و تمامی انواع فایل های رسانه ای توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.

Apowersoft Streaming Video Recorder می تواند به صورت خودکار، پخش هر نوع ویدئو را از روی مدیا پلیر یا مرورگر وب تشخیص داده و سپس آن ها را روی کامپیوتر شما ضبط و ذخیره کند تا دیگر نیازی به کپی و ارسال لینک ویدئو نداشته باشید. به جرأت می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای ضبط ویدئوهای شبکه های اجتماعی، فیلم ها، شوهای تلویزیونی، اخبار و دیگر انواع رسانه ها از اینترنت می باشد.

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.

مرکز یادگیری سایت تبیان - فرآورنده و تنظیم: علی سرمدی