تبیان، دستیار زندگی
اتوران برنامه ای است که به صورت خودکار پس از قرار دادن دیسک که اتوران در آن قرار دارد در درایو ؛ اجرا می شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانلود نرم افزار Multimedia Builder 4.9.8.13
ساخت اتوران های حرفه ای و آسان با multimedia builder 4.9.8.13

محتوای آموزشی
فرایندی است مستمر كه به صورت مجموعه ای، مفاهیم متشكل و كلی و مجموعه نیازهای، آموزشی را براساس تدبیری راهبردی و موضوعی هدایت می كند و شامل كلیه نیازهای آموزشی جامعه اعم از نیازهای فردی و اجتماعی و همچنین اولویت ها و مقاصد و اهداف براساس سیاست ها و خط مشی های مورد نظر، اطلاعات و دانش مطابق با نیازها، وسایل و ابزارهای لازم برای تحقق اهداف می باشد.
 
برای تولید محتوای الکترونیکی از یک سری نرم افزار استفاده می کنیم که نرم افزار ساخت اتوران یکی از آن ها می باشد.


اتوران برنامه ای است که به صورت خودکار پس از قرار دادن دیسک که اتوران در آن قرار دارد در درایو؛ اجرا می شود. این برنامه به طور معمول برای اطلاع رسانی در مورد محتویات دیسک و یا فراهم آوردن امکان استفاده آسان از محتویات دیسک طراحی می شود.

برای ساخت اتوران تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده اند و امکانات مورد نظر خود را به کاربران ارائه داده اند اما کاربران نسبتأ قدیمی که قبلأ با این موضوع برخورد داشته اند مطمئنأ با شنیدن نام اتوران و طراحی آن به یاد نرم افزار قدیمی و معروف Multimedia Builder خواهند افتاد. این نرم افزار توسط شرکت MediaChance تولید و پشتیبانی شده است.

این نرم افزار با وجود اینکه مدت زمان زیادی از انتشار آخرین نسخه آن می گذرد و طی این مدت نرم افزارهای دیگری وارد بازار شده اند اما همچنان یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی اتوران است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به ساده ترین شکل و بدون نیاز به هیچگونه دانش قبلی اقدام به طراحی اتوران و یا هر پروژه چندرسانه ای دیگری نمایید. برای انجام این کار هر آنچه که احتمال می رود به آن نیاز پیدا کنید در نرم افزار گنجانده شده است.

برخی ویژگی های نرم افزار:

  • -دارای افکت های متنوع برای استفاده در تصاویر.
  • -امکان ذخیره خروجی به عنوان یک فایل اجرایی .exe
  • -امکان استفاده از زبان فارسی.
  • -کاربرد ساده و آسان.
  • -سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.

-و ....

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.

مرکز یادگیری سایت تبیان - فرآورنده و تنظیم: علی سرمدی