تبیان، دستیار زندگی
Flip PDF یک نرم افزار جالب کی باشد که می توانید با استفاده از آن فایل های معمولی PDF خود را به PDFهای بسیار جذاب با قابلیت عوض کردن صفحات آن با استفاده از انیمیشن و صداهای زیبا تبدیل نمایید. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار Flip PDF v4.3.10

 flip pdf v4.3.10

نرم افزار ساخت PDF های جذاب

محتوای آموزشی
فرایندی است مستمر كه به صورت مجموعه ای، مفاهیم متشكل و كلی و مجموعه نیازهای، آموزشی را بر اساس تدبیری راهبردی و موضوعی هدایت می كند و شامل كلیه نیازهای آموزشی جامعه اعم از نیازهای فردی و اجتماعی و همچنین اولویت ها و مقاصد و اهداف براساس سیاست ها و خط مشی های مورد نظر، اطلاعات و دانش مطابق با نیازها، وسایل و ابزارهای لازم برای تحقق اهداف می باشد.
 
برای تولید محتوای الکترونیکی از یک سری نرم افزار استفاده می کنیم که نرم افزار ساخت PDF یکی از آن ها می باشد.
 
PDF چیست؟


PDF فرمتی است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مثل Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.


به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایل را به صورت PDF بگیرند، چون ممکن است در کامپیوتری که می خواهند از آن فایل استفاده کنند نرم افزار سازنده ی فایل وجود نداشته باشد.


Flip PDF یک نرم افزار جالب می باشد که می توانید با استفاده از آن فایل های معمولی PDF خود را به PDF های بسیار جذاب با قابلیت عوض کردن صفحات آن با استفاده از انیمیشن و صداهای زیبا تبدیل نمایید. تصورش را بکنید که بدون نوشتن حتی یک خط از برنامه، می توانید به ساخت مجله ها و کاتالوگ های دیجیتالی بپردازید که بسیار شبیه کتاب های کاغذی می باشند.

پس از ساخت فایل خود می توانید آن را در اینترنت منتشر کرده و یا آنرا از طریق ایمیل برای دیگران ارسال کنید. همچنین شما می توانید فایل خود را در فرمت های HTML, EXE, Zip, Mac App, Mobile version ذخیره کرده و آن را بر روی CD رایت نمایید.

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.

مرکز یادگیری سایت تبیان - فرآورنده وتنظیم: علی سرمدی