تبیان، دستیار زندگی
بیانیه آیت الله علوی گرگانی به مناسبت یوم الله 22 بهمن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه آیت‌الله علوی گرگانی به مناسبت یوم الله 22 بهمن

22 بهمن

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله علوی گرگانی در آستانه یوم الله 22 بهمن از عموم مردم ولایت مدار ایران برای شرکت در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: یقیناً ملتی که در طول بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی خود را نشان داده و پاسدار خون شهدا بوده است، بیش از پیش پای تمامی ارزشهای انقلابی و اسلامی خویش ایستاده و تمام قد دفاع می‌نماید و هنوز نیز ایستاده و مقاوم خواهد بود.

متن کامل پیام این مرجع تقلید شیعه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی: «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

در آستانه سالگرد سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در صحنه بین المللی ملت‌های مستضعف جهان در زیر بار ظلمها و فشار استکبار جهانی هستند و هر روز مصیبتی جدید را تجربه می‌کنند و در صحنه داخلی هم دشمنان به فکر نقشه کشیدن برای ناامید کردن ملت هستند.

یقیناً ملتی که در طول بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی خود را نشان داده و پاسدار خون شهدا بوده است، بیش از پیش پای تمامی ارزشهای انقلابی و اسلامی خویش ایستاده و تمام قد دفاع می‌نماید و هنوز نیز ایستاده و مقاوم خواهد بود.

اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت می‌کنم که در روز 22 بهمن حضور حماسی خود را نشان داده و با وجود همه مشکلات، هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند و این حضور انها مقدمه‌ای برای حضور پر شورتر ملت در پای صندوقهای رآی باشد.

امید است که این حضور آگاهانه شما موجب دلگرمی بیشتر مسئولین و عزم جدی آنها در حل مشکلات مردم و خدمت صادقانه به آنها شود.


خبرگزاری اهل بیت (علیهم‌السلام) - ابنا - اخبار شیعیان و تشیع

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.