تبیان، دستیار زندگی
مهمانان جشنواره فیلم فجر لباس پلوخوری بپوشند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهمانان جشنواره فیلم فجر لباس پلوخوری بپوشند

title

بهروز غریب پور درباره کارهای انجام شده در کاخ جشنواره فیلم فجر گفت: ارسال اخبار به رسانه‌های مختلف، انجام گفت و گوها، پذیرایی از مهمانان جشنواره و... همه از اتفاقاتی است که در کاخ جشنواره رخ می‌دهد. در کنار همه این اتفاقات باید فضایی توام با آرامش وجود داشته باشد که پدید آوردن این فضا از وظایف مدیر کاخ جشنواره است.
وی افزود: بنابراین سعی کردیم قابلیت‌های مرکز همایشهای برج میلاد را شناسایی کنیم و آنها را به خدمت بگیریم تا یک جشنواره آبرومند برگزار کنیم. به همین دلیل تلاش می کنیم فضایی متفاوت، شاد و جذاب به وجود بیاوریم.
مدیر کاخ جشنواره فیلم فجر سی و چهارم در خصوص پوشش مهمانان حاضر در کاخ جشنواره گفت: ما از سالهای دور در سنت خودمان این فرهنگ را داشتیم که اصطلاحا لباس پلوخوری مان را برای مهمانی‌ها بپوشیم. بنابراین طبیعی است یکی از جنبه‌هایی که می‌تواند به کاخ جشنواره چهره متفاوتی ببخشد، پوشش شرکت کنندگان است.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه در سالهای گذشته روندی نداشتیم که با شرکت کنندگان در خصوص پوشش شان صحبت کنیم، ممکن است اعمال آن تبدیل به یکسری نقدها، نظرها و مقابله کردن‌ها شود و درنهایت جشنواره فیلم فجر را زیر سوال ببرد.
غریب پور با تاکید بر این که تابع نظر دبیر جشنواره خواهد بود بیان کرد: اگر جشنواره فیلم فجر در این باره مجوزی به ما دهد از مهمانان تقاضا می کنیم تا با لباس مرتب، منظم و زیبایی بیایند ولی فعلا در این رابطه اقدامی نکرده‌ایم. هر چند که یکی از آرزوهایم این است که این اتفاق بیافتد.
وی در ادامه توضیح داد: هر بار که برای دیدن اپرایی به کشورهای اروپایی می‎روم آن چیزی که فوق‌العاده نظرم را جلب می‌کند این است که مردم از یک ماه پیش به لباسی که می‌خواهند در آن شب بپوشند فکر می‌کنند. در حال حاضر در تالار فردوسی هم که اپرا اجرا می کنم همین روند وجود دارد و کسانی که برای دیدن اپرا می آیند حتی اگر یک دست لباس داشته باشند، تمیز و نظیف حاضر می‌شوند.
مدیر کاخ جشنواره فیلم فجر سی و چهارم عنوان کرد: به نظرم این نشان دهنده احترام متقابل است. امیدوارم شاهد احترام متقابل مهمانان جشنواره فیلم فجر به جشنواره باشیم.


خبرگزاری میراث فرهنگی

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .