تبیان، دستیار زندگی
كامرون با امیدهایش آمد تیم فوتبال كامرون به عنوان نخستین تیم خارجی حاضر در تورنمنت چهارجانبه ، وارد تهران شد. با وجود تمام شایعات قبلی این تیم فقط بازیكنان زیر23 سال و جوان خود را به ایران آورده است. عراق و اروگوئه سه شن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از جام L.G

كامرون با امیدهایش آمد

تیم فوتبال كامرون به عنوان نخستین تیم خارجی حاضر در تورنمنت چهارجانبه ، وارد تهران شد. با وجود تمام شایعات قبلی این تیم فقط بازیكنان زیر23 سال و جوان خود را به ایران آورده است.

عراق و اروگوئه سه شنبه وارد تهران شدند

دو تیم عراق و اروگوئه كه در بازیهای  چهارجانبه تهران حضور دارند، ظهر سه شنبه وارد كشورمان شدند. در تیم عراق هیچ اثری از بازیكنان نامی این كشور دیده نمی شود. همچنین اروگوئه یی ها با بازیكنان داخلی خود به ایران آمده اند.

از گل طلایی خبری نیست

مسابقات چهارجانبه تهران وقت تلف شده و گل طلایی ندارد. طبق شنیده های ما دست اندركاران این رقابت ها در نظر دارند در صورت تساوی تیم ها بلافاصله پس از پایان 90 دقیقه ضربات پنالتی را برای تعیین تیم برنده در نظر بگیرند.

بیست و پنجمین مغز متفكر اقتصادی دنیا میهمان ویژه تورنمنت تهران

F.SS.K.M كه طبق نوشته مجله " اكونومیك  ویك " بیست و پنجمین مغزمتفكر اقتصادی دنیاست، میهمان ویژه این رقابت ها خواهد بود. این فرد كه نفر دوم ال جی در تمام دنیا نیز می باشد ، سه شنبه شب وارد تهران شد.

پخش مستقیم از 6 شبكه تلویزیونی

رقابت های چهارجانبه تهران به صورت زنده از 6 شبكه تلویزیونی پخش خواهد شد.L.B.C لبنان،M.B.C قطر،E.F.Cمصر  ،futures لبنان، ابوظبی اسپورت و شبكه سوم سیما این بازیها را به صورت مستقیم بر روی آنتن می فرستند.

بلیت فروشی برای كمك به یونیسف

رقابت های چهارجانبه امسال تهران به نوعی در كمك به یونیسف مشاركت خواهد داشت. طبق شنیده های ما 20 درصد از سود فروش بلیت این بازیها به یونیسف تعلق می گیرد.

سعد كامل مانه بازیهای ایران را سوت می زند

"سعد كامل مانه" داور مشهور كویتی كه دیدار رده بندی جام جهانی 2002 را نیز سوت زده بود، به این بازیها دعوت شده و امروز وارد تهران می شود.