تبیان، دستیار زندگی
مبلغان مراقب تبلیغات مسموم دشمنان در انتخابات باشند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبلیغات را مسموم نکنید

همه افراد تایید صلاحیت شده خبرگان رهبری صالح هستند، اما باید برای انتخاب فرد اصلح به مراجع مورد قبول نیز مراجعه شود.

بخش سیاست تبیان

title

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی روز یکشنبه در گردهمایی روحانیون، ائمه جماعات و مبلغان این شهرستان، حضور چشمگیر مردم را از عوامل اقتدار نظام دانست و تصریح کرد: وظیفه مبلغان دینی، توصیه مردم به حضور حداکثری در انتخابات است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی گفت: ماهیت تبلیغ، بیان و بلاغ و گفتار و نطق است، اما بنا نیست که همیشه سخن بگوییم، در برخی مواقع، سکوت مبلغ و عمل و رفتار وی نیز تبلیغ است.
وی همچنین افزود: همه افراد تایید صلاحیت شده خبرگان رهبری صالح هستند، اما باید برای انتخاب فرد اصلح به مراجع مورد قبول نیز مراجعه شود.
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: افراد مورد تایید شورای نگهبان اگرچه مقبول نظام هستند، اما باید شاخصه های نماینده اصلح نیز به مردم معرفی شود.
وی در ادامه به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: در این خصوص تدبیر ما بر عدم دخالت و بی طرفی است.
امام جمعه آران و بیدگل همچنین گفت: تلاش برای ورود به مناصب سیاسی مصداق پروژه نفوذ دشمنان نظام است.
وی به تبیین اهمیت پروژه نفوذ مورد تاکید رهبرانقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان در پسابرجام در فکر نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عقیدتی هستند.
حجت الاسلام موسوی همچنین تصریح کرد: مبلغان در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب وظیفه دارند بیانات، دستاوردها و چالش های فراروی انقلاب و شخصیت امام و ولایت فقیه را در منبرهای خود برای مردم بازگو کنند.


منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .