تبیان، دستیار زندگی
برپایی نمایشگاهی از آثار چهار نسل
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برپایی نمایشگاهی از آثار چهار نسل

title

به گزارش  ایرنا، نمایشـــگاه آبی ایرانی (Persian blue Exhibition ) مروری بر آثار چهار نســل هنرمندان ایـــرانی است که در آثـارشـان از رنگ لاجوردی و طیــف های مختلف رنگ لاجوردی و آبی استفاده کرده و برگزاری کارگاه از برنامه های دیگر این نمایشگاه است.
نمایشگاه آبی ایرانی(Persian blue Exhibition ) با 120 اثر از چهار نسل از هنرمندان ایرانی است که دبیری این نمایشگاه را محمد حمزه ای برعهده دارد.
نمایشگاه آبی ایرانی 8 بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر اهواز برپا می شود.

**نمایش فیلم دراتاق واندا در موزه هنرهای معاصر
فیلم در اتاق واندا به کارگردانی پدرو کاستا محصول سال 2000میلادی،در بخش یک فیلم ساز یک نگاه روز پنج شنبه 8 بهمن ماه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر به نمایش در می آید.
به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران ؛ پدرو کاستا برای ساخت فیلم چهارم اش (در اتاق واندا- سال2000میلادی)،روش های معمول تولید فیلم (دوربین 35 میلیمتری، عوامل فیلمبرداری و غیره) را کنار می نهد و با کوله پشتی و دوربین کوچک دیجیتال پاناسونیک خود - و به دعوت واندا دوارته ــ به تنهایی راهی فونتنهاس می شود.
علاقه مندان می توانند برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم،به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.

**نمایش آثار نامی پتگر در گالری سهراب
نگارخانه سهراب 40 اثر از آثار زنده یاد نامی پنگر، هنرمند پیشکسوت نقاشی ایران را در نمایشگاهی تحت عنوان نقاشی هایی برای اندیشییدن به نمایش می گذارد.
در نمایشگاه نقاشی هایی برای اندیشیدن این گالری آثاری را عرضه می کند که بیشتر آن ها تاکنون دیده نشده و به نمایش در نیامده اند.
در آثار نقاشی و طراحی استاد پتگر همواره نگاه تغزلی و عارفانه با ترکیب بندی و رنگ پردازی های ویژه وجود داشت و در نقاشی های فیگوراتیو نیز جنبه های از تفکرات سمبولیک را ارائه می داد. نامی پتگر در سن 63 سالگی در 8 مرداد 1387 دار فانی را وداع گفت.
این نمایشگاه در گالری سهراب به آدرس خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، به مدت دو هفته در این گالری به نمایش درخواهد آمد.
www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .