تبیان، دستیار زندگی
سالانه ۸۰ میلیارد تومان برای خدمات طرح تحول سلامت در قم هزینه می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سالانه ۸۰ میلیارد تومان برای خدمات طرح تحول سلامت در قم هزینه می شود

خبرگزاری

به گزارش خبرنگار  تبیان به نقل از خبرگزاری شبستان از قم، دکتر آقاحسنی امروز شنبه (10 بهمن) در مراسم افتتاح مراکز بهداشتی طرح تحول سلامت استان قم که همزمان با سراسر کشور برگزار شد گفت: ابلاغ طرح تحول سلامت برای حاشیه شهر بود و امروز هم در 17 استان به صورت همزمان در حال انجام و رونمایی است.

وی بیان داشت: با توجه به نگاه ویژه وزیر بهداشت نسبت به قم و حمایت مسئولان پوشش طرح را در کل استان را ما در دستور کار داشتیم که از طریق آن توانستیم کل شهر را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: استان قم به برکت وجود کریمه اهل بیت و حمایت هایی که از سوی مسئولان در استان شد، این توفقیق را داشتیم کل شهر را تحت پوشش طرح تحول ببریم.

وی بیان داشت: در این طرح 11 بسته خدمت ارائه می شود که برای اجرای این کار در ابتدا جمعیت کل استان را سرشماری کرده تا اطلاعات شناخت جمعیتی ما ایجاد شود.

دکتر آقاحسنی اذعان داشت: خدماتی که این مراکز درگذشته ارائه می کردند مربوط به کودکان و مادران بعد از دوران بارداری بود اما امروز به گونه ای شده که همه می توانند از آن بهره برده و استفاده کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان قم افزود: ارائه خدمات امروزه نسبت به گذشته از نظر کمی و کیفی بیشتر شده و بررسی های لازم انجام و اقدامات طبق کارشناسان امر انجام می شود.

وی تصریح کرد: سالانه 80 میلیارد تومان برای خدمات 11 بسته مورد نیاز طرح انجام می شود و مورد موافقت مسئولان نیز قرار گرفت که 138 پایگاه سلامت و 40 مرکز سلامت جامع فعال شده است.


منبع:
خبرگزاری شبستان :: Shabestan News
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .