تبیان، دستیار زندگی
رایگان شدن برنامه برج میلاد برای بازدیدکنندگان در روزهای دهه فجر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه برج میلاد رایگان شد!

title

حامد رهنمایی مدیر فرهنگی ارتباطات برج میلاد در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌‌های برج میلاد در ایام دهه فجر گفت: ما طبق سال‌های گذشته میزبانی برگزاری جشنواره‌ فجر در سه حوزه‌ تئاتر، فیلم و موسیقی را داریم.

برنامه‌ آذین‌بندی در ورودی‌های برج میلاد و برگزاری نمایشگاه عکس پرچم و ورکشاپ گروهی نقاشی، در گالری‌های شرقی و غربی از دیگر کارهای ما برای برگزاری ایام دهه‌ فجر را داریم و به صورت رایگان مردم می‌توانند بازدید کنند.

همچنین کل سالن‌های همایشی ما از هم اکنون تا پایان بهمن ماه درگیر برگزاری مراسم ایام دهه فجر است و برنامه‌ دیگری در این سالن‌‌ها برگزار نمی‌شود.

وی در خصوص هزینه‌ بلیط‌ها در این روزها اظهار داشت: سال گذشته به علت اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان، در مجموعه‌ سالن همایش ما حضور داشتند، تخفیفی برای بازدیدکنندگان داشتیم. از طرفی هم تخفیفی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، خانواده‌ شهدا و جانبازان در طول سال داریم. دیگر بازدیدکنندگان هم در روزهای شنبه که به عنوان روز امور خیریه است، می‌توانند از مجموعه‌های ما به صورت رایگان استفاده و بازدید کنند. در خصوص ایام دهه‌ فجر هزینه‌ها مثل سابق است و تغییری نمی‌کند.

رهنمایی در خصوص برنامه‌های میراث فرهنگی در برج میلاد خاطرنشان کرد: ما در مجموعه‌ «رواق هنر»، در طول سال نمایشگاه دائمی صنایع دستی را داریم و هنرمندان در این روزها پرقدرت‌تر از سابق فعالیت می‌کنند.






خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .