تبیان، دستیار زندگی
آلبوم «رویای تازه» علی شمس الهی پنجشنبه شب در سالن همایش موسسه خیریه رعد رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی آلبوم «رویای تازه»

آلبوم «رویای تازه» علی شمس الهی پنجشنبه شب در سالن همایش موسسه خیریه رعد رونمایی شد.

بخش هنری تبیان
موسیقی

دومین اثر دروازه بان لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که این فوتبالیست در شب انتشار آلبومش میزبان چهره های شناخته شده سینما و موسیقی بود.
در ابتدای این نشست خبری بعد از پخش تیزر آلبوم، سعید شفیعی مدیر برنامه های این خواننده ضمن تشکر از عوامل گفت: استارت کنسرت ها از شهر لاهیجان آغاز شده و در ادامه در اکثر شهرستان های ایران سفر خواهیم کرد. اطلاعات بیشتر در این زمینه از کانال تلگرامی مخابره خواهد شد.
غلامرضا و مهدی بیکی تهیه کنندگان این آلبوم درباره این اثر گفتند: این اولین بار است که ما به صورت رسمی از یک اثر هنری حمایت می کنیم. از طریق یکی از دوستان با این خواننده خوب آشنا شدیم و بعد از تحقیقات نسبت به همکاری رعبت پیدا کردیم.

مهدی بیکی ادامه داد: شهر ما یعنی لاهیجان عاشق هنر است و هدفمان هم حمایت از این عرصه است. امیدواریم در ادامه راهم مردم و دیگر هم صنفی های ما نیز از موسیقی این چنینی دفاع کنند.
علی شمس الهی خواننده و دروازه بان تیم فوتبال داماش درباره خود گفت: از بچگی موسیقی دوست داشتم، اما در ادامه راه فوتبال را پی گرفته و توانستم به جایگاهی که می خواهم برسم. بعد از یک مدت رباط صلیبی پایم در یکی از بازی ها آسیب دید و به مدت 10 ماه خانه نشین شدم.
وی افزود: بعد از این بیشتر رو به موسیقی آورده و در کنار دروازه بانی این حرفه را نیز پیش گرفتم و سال 1387 اولین آلبومم منتشر شد. این آلبوم بخاطر یک سری اشتباهات ناموفق بود. دومین آلبومم اما توانست جبران اثر قبلی را داشته باشد و از انتشار آن رضایت دارم. من آمده ام که بمانم و به همین خاطر راه زیادی در پیش دارم.
شمس الهی ادامه داد: به نظر من موسیقی یک هنر سلیقه ای است. در این شغل ممکن است توسط پسندیده شوی و عده ای دیگر تو را نپسندند اما احترام نباید فراموش شود.
این دروازه بان در پاسخ به برنامه های کنسرتی خود هم گفت: استارت کار از لاهیجان آغاز شده و بعد آن در شهرهای شمالی و شیراز نیز روی صحنه خواهیم رقت.
او ادامه داد: مراحل مجوزی ما یک سال و نیم طول کشید و در نهایت با کمک تهیه کنندگان و شرکت "سوته دلان" در 10 تراک منتشر شد. تنظیم کلیه قطعات توسط حامد برادران انجام شده و ترانه های آن توسط معصومه اکبری و عاطفه رجبی سروده شده است. این اثر توسط شرکت "سوته دلان" به مدیریت مهدی میرزاباقریان منتشر و پخش گردید.
این مراسم رونمایی میزبان چهره هایی چون رضا رویگری، عنایت بخشی، سیامک اشعریون، کاوه آفاق، آراد آریا، رامسین کبریتی و... بود.

آواز پرواز منتشر شد

موسسه راوی آلبوم «آواز پرواز» به یاد استاد امیری فلاح بزرگ مرد آواز اصیل ایرانی را در بیستمین سال مرگ او با صدای شاگردش محمد ریوف قنبری تولید و منتشرکرد.
آلبوم "آواز پرواز" شامل سه شیار ( تراک ) با محتوای آواز دشتی و آواز سه گاه و آواز چهارگاه است که نوازندگانی چون: فرهود امیرانی (سه تار)، امین پرویززاده (کمانچه) و حامد حبیب پور (تنبک و سنتور) آوازهای محمد قنبری را همراهی و جواب آواز داده اند.
در بخشی از متن جلد آلبوم می خوانیم: لحن گرفته و صمیمی قنبری در ارایه شیوه های قدمایی به خوبی از عهده برآمده، گاه دقیقا یادآور و تقلید از صدای زنده یاد امیری فلاح است، گاه یادآور لحن زنده یاد روح انگیز در صفحه هایش با استاد مهدی مفتاح و گاه به تمامی خودش است. وفاداری او در ارایه شگردهای آوازی استاد امیری گاه تا آنجاست که ترجیح داده همان خوانده استاد را عین به عین تکرار کند .
استاد امیری فلاح روش و شیوه اش همانند بسیاری از خوانندگان نامدار قدیمی نظیر سلیمان امیر قاسمی و قمرالملوک وزیری از سبک بنیاد نهاده استاد سید حسین طاهرزاده پیروی می کرد و حاوی خرده ابتکارات زیبای شخصی بود که از دیگران متمایز و ممتازش می ساخت...
موسسه راوی تولید و انتشارآلبوم "آواز پرواز" را به مدیریت تولید رضا مهدوی با صدابرداری حسن خدایی نیا و گرافیک طراحی سهیل حسینی انجام داده و از امروز پخش سراسری شده است.


منبع: هنرانلاین