تبیان، دستیار زندگی
مطهری پیش بینی اش از ترکیب مجلس آینده را اینگونه بیان کرد: ترکیب مجلس آینده بستگی به نتیجه بررسی رد صلاحیت ها و رسیدگی به اعتراض معترضان دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مطهری: رییس جمهور ورود کند

مطهری پیش بینی اش از ترکیب مجلس آینده را اینگونه بیان کرد: ترکیب مجلس آینده بستگی به نتیجه بررسی رد صلاحیت ها و رسیدگی به اعتراض معترضان دارد.

بخش سیاست تبیان
مطهری

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا رایزنی روسای قوای مجریه و مقننه با شورای نگهبان در انتخابات آتی می تواند در پروسه اعتراض به رد صلاحیت ها تاثیرگذار باشد یا خیر؟ گفت:رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و می تواند اقداماتی را در زمینه مسالهرد صلاحیت ها انجام دهد.
وی پیش بینی اش از ترکیب مجلس آینده را اینگونه بیان کرد: ترکیب مجلس آینده بستگی به نتیجه بررسی رد صلاحیت ها و رسیدگی به اعتراض معترضان دارد.
این نماینده مجلس درباره اقدامات احتمالی رئیس جمهور با توجه به وعده او مبنی بر استفاده از اختیارت قانونی در ارتباط با نتیجه صلاحیت کاندیداها نیز افزود: رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و می تواند اقداماتی را در این زمینه انجام دهد.
مطهری تاکید کرد: رئیس جمهور با توجه به اختیاراتی که دارد، در ارتباط با رایزنی با شورای نگهبان در مساله رد صلاحیت ها از هر راهی که صلاح می داند، می تواند وارد شود.


منبع : خبرآنلاین