تبیان، دستیار زندگی
زین الدین زیدان چند ماه پیش با آن حرکت به یاد ماندنی برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد اما یک پیشنهاد وسوسه انگیز او را به دنیای فوتبال بازمی گرداند و البته این بازگشت هم با توجه به پیشنهاد جالب توجه عرب ها ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد عجیب به زیدان ؛ 3 بازی،3 میلیون یورو


زین الدین زیدان چند ماه پیش با آن حرکت به یاد ماندنی برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد اما یک پیشنهاد وسوسه انگیز او را به دنیای فوتبال بازمی گرداند و البته این بازگشت هم با توجه به پیشنهاد جالب توجه عرب ها به یادماندنی خواهد بود.

زیزو که حالا همه رکوردها و افتخارات را به نام خودش ثبت کرده با یک قرار داد بی نظیر احتمالا می تواند گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان باشد آن هم با پوشیدن پیراهن باشگاه القادسیه کویت!

به گزارش خبرگزاری فوتبال باشگاه القادسیه جهت حضور در یکی از جام های داخلی فوتبال این کشور که ماه فوریه برگزار خواهد شد با زین الدین وارد مذاکره شده و از وی درخواست کرده جهت حضور در سه بازی پیشنهاد قابل توجه باشگاه کویتی را بپذیرد.

مذاکرات با جمال الدین زیدان ، مدیر برنامه ها و برادر زین الدین انجام شده است. وی اعلام کرده برای حضور زیزو در این سه بازی باشگاه کویتی باید سه میلیون یورو بپردازد. در مقابل کویتی ها مقاومت چندانی نکرده اند اما فعلا با پرداخت دومیلیون یورو موافقت نموده اند.

فواز حساوی نائب رئیس باشگاه القادسیه در این زمینه اظهار داشت:" هیئت مدیره با جذب زیدان موافق است و مدیربرنامه های او هم رضایت اولیه خودش را اعلام کرده . ما می خواهیم با جذب این ستاره در همین زمان کوتاه مورد توجه همه رسانه های جهان قرار بگیریم و این اتفاق بزرگی در تاریخ باشگاه خواهد بود. توجه تمام دنیا به ما جلب خواهد شد."