تبیان، دستیار زندگی
کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته نخستین جلسه خود را برای بررسی اختلافات ایران و عربستان به خاطر برگزاری بازی های دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد.فدراسیون فوتبال قطر و عمان در این جلسه اعلام آمادگی کردند که میزبان رقابت های دو کشور ایران و عربستان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موافقت احتمالی AFC با نظر عربستان

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته نخستین جلسه خود را برای بررسی اختلافات ایران و عربستان به خاطر برگزاری بازی های دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد.فدراسیون فوتبال قطر و عمان در این جلسه اعلام آمادگی کردند که میزبان رقابت های دو کشور ایران و عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشند. در نتیجه کمیته اجرایی مسابقات در دوحه به هیات اجرایی پیشنهاد داد تا روز پنجشنبه(۸بهمن) جلسه نهایی را با حضور شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کند.

بخش ورزشی تبیان
فوتبال

در حالی که از هفته های گذشته صحبت های زیادی مبنی بر درخواست عربستانی ها برای بازی با تیم های ایرانی در کشور قطر مطرح شده بود، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران این ادعاها را رد کردند.
با این حال روز گذشته و بعد از جلسه ای که برای بررسی این موضوع برگزار شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که عربستان خواهان بازی در کشور قطر است و این کشور را به عنوان زمین بی طرف معرفی کرده است.
به گزارش سایت الکاس، در این جلسه که روز گذشته برگزار شد، نماینده فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که ایران امن ترین کشور در منطقه است و فدراسیون فوتبال ایران امنیت تیم های عربستانی را تضمین می کند. با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعلام کرد که مرکز بین المللی امنیت ورزش (ICSS) در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.


منبع: مهر