تبیان، دستیار زندگی
انتظار داریم شورای نگهبان اجازه ندهد حقوق افراد تضییع شود، اگر نسبت به افراد مسئله عدم احراز مطرح می شود باید با حجت کامل باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگهبان حرمت شورای نگهبان باشید!

انتظار داریم شورای نگهبان اجازه ندهد حقوق افراد تضییع شود، اگر نسبت به افراد مسئله عدم احراز مطرح می شود باید با حجت کامل باشد.

بخش سیاست تبیان
شورای نگهبان

به نقل از مرکز فقهی ائمه اطهار(علیه السلام) آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی اظهار داشت: شورای نگهبان متشکل از فقهای محترم برای صیانت و پاسداری از مراکز حساس نظام از جمله مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است. وی افزود: از زمان حضرت امام (رحمت الله علیه) به یاد داریم که ایشان نسبت به حفظ حرمت این شورا به ملت تأکید می کردند، امروز نیز گروه ها، نمایندگان و کسانی که خود را در معرض قرار دادند باید توجه کنند که مبادا حرمت شکسته شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن به دنبال شکسته شدن حرمت شورای نگهبان است، اظهار داشت: انتظار داریم شورای نگهبان اجازه ندهد حقوق افراد تضییع شود، اگر نسبت به افراد مسئله عدم احراز مطرح می شود باید با حجت کامل باشد.

باید برای عدم احراز تحقیق کامل صورت گرفته باشد

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ادامه داد: اگر بدون تحقیق کامل، عدم احراز افراد اظهار شود چه بسا سبب تضییع حق افراد می شود، که البته شورای نگهبان این کار را می کند. تقاضا می کنیم گروه های بیشتر و مردم بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنند که خواسته رهبر معظم انقلاب است. وی با رد اتهام برخورد جناحی در بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان عنوان کرد: آنچه که ما از شخصیت هایی که در شورای نگهبان حضور دارند می دانیم، نشان می دهد که تقوا و دلسوزی آن ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی اینگونه اتهامات را برطرف می کند.


منبع : خبرگزاری مهر