تبیان، دستیار زندگی
پس از تحقیقات گسترده از مدل های آموزشی در سراسر دنیا دریافتیم که برای داشتن جامعه ای پویا و خلاق نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع در سنین کودکی هستیم تا با انتقال مفاهیم و مهارت های لازم انتظار خروجی مفید و موثر داشته باشیم....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای طرح ملی هنر و خلاقیت در پژوهش سرای اندیشه پویا

اجرای طرح ملی هنر و خلاقیت در پژوهش سرای اندیشه پویا

پس از تحقیقات گسترده از مدل های آموزشی در سراسر دنیا دریافتیم که برای داشتن جامعه ای پویا و خلاق نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع در سنین کودکی هستیم تا با انتقال مفاهیم و مهارت های لازم انتظار خروجی مفید و موثر داشته باشیم. با عنایت خداوند متعال پس از ماه ها تحقیق و بررسی مجموعه ای جامع در خصوص آموزش مهارت های پایه ای برای کودکان و نوجوانان تدوین گردیده، که در قالب طرح ملی هنر و خلاقیت برای خانواده ها و فرزندان ایران اسلامی ارائه می گردد.


در راستای اجرای این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و خصوصا پژوهش سرای دانش آموزی تهران انشالله در ابتدا مربیان شهر تهران از طریق کارگاه هایی آموزش خواهند دید تا هریک به عنوان نماینده این طرح در مراکز خود شروع به فعالیت کنند و مربیانی که با موفقیت دروه مقدماتی طرح هنر و خلاقیت را می گذرانند، در سایت هنر و مدرسه مرکز آموزشی شان ثبت می گردد و می توانند نمایشگاه مجازی آثار هنری و خلاقیت دانش آموزانشان را از این طریق به نمایش بگذارنند.


فاز اول دوره های طرح ملی هنر و خلاقیت که در پژوهش هش سرای اندیشه پویا برگزار شد، تعداد 50 نفر از مربیان منطقه 10 آموزش و پروش شهر تهران شرکت کردند.

اجرای طرح ملی هنر و خلاقیت در پژوهش سرای اندیشه پویا

روز شنبه مورخ 3 بهمن ماه 1394مراسم اهدای گواهینامه دوره مقدماتی هنر و خلاقیت با حضور جناب آقای رضایی مدیر آموزش پرورش منطقه ده تهران و معاونت متوسطه منطقه ده جناب آقای حبیبی و مدیر کل پژوهش سراهای اداره کل جناب آقای دشتی پور و جناب آقای تبریزی مدرس دوره و سر کار خانم فطیر خورانی مدیر مرکز یادگیری تبیان و به همراه آموزگاران و دانش آموزان مدارس ابتدایی منطقه ده در پژوهش سرای این منطقه تهران برگزار شد.


در این مراسم ضمن بازدید از کار دانش آموزان در قالب کارگروهی و توضیح در رابطه با نحوه عملکرد شان در این کارگاه ها به تمامی معلمانی که دوره هنر و خلاقیت را در ده جلسه کارگاهی در پژوهش سرا با موفقیت گذرانده بودند گواهینامه اعطا شد.


شایان ذکر است سخنرانان ابراز امیدواری کردند در قدم بعدی، دیگر پژوهش سراهای تهران به این طرح ملی خواهند پیوست هم چنین تمامی آموزگاران و مراکز پس از گذراندن دوره و ثبت آثار در سایت، می توانند مهر ماه سال آینده در جشنواره منتخب آثار طرح ملی هنر و خلاقیت که شامل تمام مراکزی که در دور ها شرکت و ثبت اثر نموده اند می شود شرکت نمایند و بهترین گروه ها و مراکز و آثار پس از بررسی هیئت داوران انتخاب می شوند . 
برای مشاهده بخشی از تصاویر این مراسم اینجا کلیک کنید نمایید.

تنظیم: یگانه داودی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.