تبیان، دستیار زندگی
دولت نظر خود در مورد احراز صلاحیت ها را در هیات اجرایی اعلام کرد و هیات نظارت نیز حتما توجیه و دلیلی برای احراز صلاحیت ها دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علت رد صلاحیت ها

دولت نظر خود در مورد احراز صلاحیت ها را در هیات اجرایی اعلام کرد و هیات نظارت نیز حتما توجیه و دلیلی برای احراز صلاحیت ها دارد.

بخش سیاست تبیان
رد صلاحیت

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان این که تعداد زیادی از داوطلبانی که برای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه در هیات نظارت رد و یا عدم احراز صلاحیت شده اند شکایت و اعتراض کرده اند، گفت: امیدواریم شورای نگهبان با تجدید نظر در این موضوع زمینه را برای شرکت برخی از این افراد در انتخابات فراهم کند.
سیدحمید طهایی گفت: دولت نظر خود در مورد احراز صلاحیت ها را در هیات اجرایی اعلام کرد و هیات نظارت نیز حتما توجیه و دلیلی برای احراز صلاحیت ها دارد.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: شورای نگهبان باید این موضوع را به گونه ای مد نظر قرار دهد که اگر دلایل رد و یا عدم احراز صلاحیت فردی با دلایل قاطع و قانع کننده ای همراه نبوده است آن داوطلب مجددا به رقابت بازگردد.
طهایی افزود: نباید در احراز صلاحیت ها حقی از کسی ضایع شود و امیدواریم اگر حقی از کسی ضایع شده است در بررسی شورای نگهبان رفع شود.
نماینده عالی دولت در پاسخ به این که چه میزان نسبت به احراز صلاحیت برخی از داوطلبان توسط شورای نگهبان خوشبین است، گفت: آن چیزی که در اطلاعیه شورای نگهبان اعلام شد 10 تا 15 درصد بود و احتمالا این میزان تجدیدنظر شود.


منبع : ایسنا