تبیان، دستیار زندگی
بازیکنان و کادر فنی استقلال تصور نمی کردند افشارزاده در قبال اعتراض به بی پولی استقلال، اینگونه پاسخ بدهد. مدیرعامل با سابقه و استخوان خردکرده آبی ها عنوان کرده هرکس نمی تواند با این شرایط کار کند رضایتنامه اش آماده است. هنگامی که بهرام افشارزاده در خارج
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعتصاب نیمه کاره آبی ها

بازیکنان و کادر فنی استقلال تصور نمی کردند افشارزاده در قبال اعتراض به بی پولی استقلال، اینگونه پاسخ بدهد. مدیرعامل با سابقه و استخوان خردکرده آبی ها عنوان کرده هرکس نمی تواند با این شرایط کار کند رضایتنامه اش آماده است. هنگامی که بهرام افشارزاده در خارج  از کشور بود در چند برهه بازیکنان استقلال با یکدیگر تشکیل جلسه دادند و نسبت به پرداختی ها معترض شدند.

بخش ورزشی تبیان
افشارزاده

حتی آنها عنوان کردند شاید همانند کار 2 فصل قبل پرسپولیسی ها تمرینات را تعطیل کنند. پیرو همین اعتراضات پرویز مظلومی هم علاوه بر مسائل مالی در چند مصاحبه با سایت های مختلف مدعی شد تا امروز هیچ یک از بازیکنان مدنظرش را باشگاه نتوانسته برای نیم فصل دوم جذب کند. آبی ها تصور می کردند با این اهرم می توانند به بهرام افشارزاده فشار لازم را بیاورند. اما برخلاف محاسبه آنها مدیرعامل استقلال طی مصاحبه ای آب پاکی را روی دست همه ریخت و مدعی شد چون اسپانسر خلف وعده کرده دست آنها خالی است اما بزودی پرداخت هایی انجام می شود. افشارزاده حتی اردوی تدارکات دیده شده را هم لغو کرد تا پولش را بین بازیکنان تقسیم کند. اما از سوی دیگر او همه بازیکنان و کادر فنی را یک تهدید جدی کرد.
 افشارزاده در جلسه ای به همه گفت وضعیت فعلا اینگونه است اما اگر هرکسی نمی تواند با ما کار کند به دفتر من بیاید تا خیلی ساده رضایتنامه اش را صادر کنم. او حتی به گونه ای حرف زد تا پرویز مظلومی هم مخاطب صحبت هایش باشد. افشارزاده با این حربه تا حدود زیادی موفق شد بخش اعظمی از اعتراضات را آرام کند. او حتی دستور نگارش یک بیانیه را داد تا در آن به استقلالی ها بفهماند قرار نیست همانند فتح الله زاده با چک های شخصی کار را پیش ببرد.
مظلومی که مربیگری مجددش در استقلال را مدیون اعتماد افشارزاده می داند پس از تهدیدها بازیکنان را جمع کرد و به آنها وعده داد در صورت ادامه حضور تیم در صدر جدول تا قبل از پایان سال او می تواند به بهانه حفظ روحیه بازیکنان بخش دیگری از مطالبات آنها را زنده کند. بازیکنان خارجی مثل مگویان هم که پیش از این تهدید کرده بودند در صورت نرسیدن پول در تمرینات شرکت نمی کنند یا اصلا به تهران بازنمی گردند با دیدن این وضعیت ترجیح دادند خیلی آرام و بی سر و صدا کارشان را با استقلال ادامه دهند. البته اگر در ادامه راه، آبی ها با مشکل مواجه شوند پرویز مظلومی دست بالا را دارد و می تواند بعدا بهانه بیاورد همه رقبای ما خودشان را تقویت کردند اما کسی در استقلال نتوانست لیست من را تهیه کند!

تماس مظلومی با تیموریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تماس با کاپیتان تیم ملی ایران از وی خواست نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان بپیوندد که آندرانیک تیموریان هم از این پیشنهاد استقبال کرد اما باشگاه باید تصمیم بگیرد. آندرانیک تیموریان صبح روز سه شنبه از قطر به تهران رسید و در همان بدو ورود با تماس پرویز مظلومی مواجه شد. سرمربی استقلال در این تماس وی را برای حضور در جمع آبی پوشان دعوت کرد و پاسخ آندو هم این بود که وی مشکلی ندارد و از این حضور استقبال می کند. نکته در این رابطه این است که با وجود اعلام پرویز مظلومی آندرانیک تیموریان در لیست خریدی که باشگاه طی یک اطلاعیه اعلام کرد، نبود ضمن اینکه یک هافبک خارجی هم مدنظر یکی از مسؤولان این باشگاه برای حضور در استقلال است. باید دید پرویز مظلومی با توجه به کشمکش های موجود در باشگاه استقلال می تواند کاپیتان تیم ملی ایران را دوباره استقلالی کند یا نه؟ این اتفاق درحالی رخ داده است که مدت قانونی نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ برتر دیروز سه شنبه به پایان رسید و استقلال به جز مهدی مومنی نتوانسته در این فصل بازیکنی را به خدمت بگیرد.

باشگاه هیچ تماسی نگرفته است

به دنبال بازگشت آندرانیک تیموریان به ایران و به توافق نرسیدن با باشگاه های قطری سرژیک تیموریان، برادر کاپیتان تیم ملی ایران درباره اینکه چرا آندو با باشگاه های قطری به توافق نرسید به ایسنا گفت: «2 پیشنهاد از تیم های قطری وجود داشت که سرانجام با این 2 باشگاه به توافق نرسیدیم و تصمیم برآن شد تا آندو دوباره به ایران بازگردد. درحال حاضر برادرم در ایران است و تا چند روز آینده تیمش مشخص خواهد شد.»
 تیموریان در پاسخ به این سوال که مقصد نهایی آندو کدام تیم است و آیا او با توجه به مصاحبه ای که پرویز مظلومی انجام داد و اعلام کرد آندو را می خواهد به تیم سابقش بازمی گردد، گفت: «بله!، همان طور که همه مطلع هستید آقای مظلومی هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد آندرانیک تیموریان را می خواهد و آندو هم همیشه خودش را استقلالی می داند و بار دیگر تاکید می کنم استقلال خانه ما است اما لازم است جهت آگاهی هواداران واقعی استقلال من هم اعلام کنم تا این لحظه حتی یک تماس هم از سوی مسؤولان باشگاه استقلال گرفته نشده است.»
تیموریان درباره اینکه سرانجام تکلیف برادرش چه خواهد شد و او به کدام تیم می پیوندد، گفت: «باید منتظر بمانیم تا ابتدا تکلیف آندو با خانه اش استقلال مشخص شود. اگر مسؤولان باشگاه بخواهند آندو در خدمت استقلال خواهد بود اگرنه باید تصمیم دیگری گرفت. بدون شک من هم دوست دارم آندو درخانه اش به فوتبال ادامه دهد اما باید منتظر ماند و دید در نهایت این موضوع به کجا می انجامد».


منبع : ایران