تبیان، دستیار زندگی
تون هافبك ملی پوش ایرانی پس از ماه ها تمرین در بولتون در دیدار با منچسترسیتی در فهرست نهایی تیم انگلیسی جای گرفت. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال انگلیس، روز گذشته تیم بولتون در ادامه مسابقات لیگ برتر ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پس از ماه ها تمرین: تیموریان در فهرست تیم بولتون


هافبك ملی پوش ایرانی پس از ماه ها تمرین در بولتون در دیدار با منچسترسیتی در فهرست نهایی تیم انگلیسی جای گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال انگلیس، روز گذشته تیم بولتون در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس توانست با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم فوتبال منچسترسیتی به پیروزی برسد و با كسب سه امتیاز با ارزش با مجموع 33 امتیاز در رتبه پنجم قرار بگیرد.

نام آندرانیك تیموریان پس از گذشت مدت زمانی طولانی در این دیدار حساس با منچسترسیتی در فهرست ذخیره های بولتون جای گرفت تا اعتماد سام الاردیس نسبت به هافبك ایرانی مشخص شود.

سرمربی تیم بولتون در پایان بازی گفت: بدون شك برابر منچسترسیستی یكی از بهترین بازی ها را انجام دادیم و پیروزی با ارزشی را كسب كردیم.

آلاردیس درباره گلزنی مهاجم تیمش تاكید كرد: آنلكا در حساس ترین مسابقه برای ما گلزنی كرد و البته خدا نیز تیم ما را كمك كرد.

در دیدار با منچسترسیتی با گل های نیكولاس آنلكا به پیروزی رسید و در رتبه های بالای جدول رقابت با تیم های منچسترسیتی، چلسی، لیورپول و آرسنال جدی تر كرد.