تبیان، دستیار زندگی
برای راحتی بیشتر شما کاربران ،صفحه ی مشاوره با توانایی ها و شکل جدید از امروز راه اندازی می شود. شما می توانید سوالات خود را در حیطه های مختلف اینجا بپرسید و در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از صفحه ی جدید مرکز مشاوره تبیان

برای راحتی بیشتر شما کاربران ،صفحه ی مشاوره با توانایی ها و شکل جدید از امروز راه اندازی می شود. شما می توانید سوالات خود را در حیطه های مختلف اینجا بپرسید و در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید.

مشاوره

زندگی در دنیای امروز کار چندان راحتی نیست، همه ی انسان ها در طول زندگی با موضوعات مختلفی سر و کار دارند که بایدبه تنهایی آنها را سر و سامان دهند . عبور از برخی مراحل و مشکلات به تنهایی اگر غیر ممکن نباشد، بسیار سخت است به همین منظور نیاز به مشاوره در موضوعات مختلف احساس می شود.
شلوغی زندگی شاید این فرصت را ندهد که برای مشاوره حضوری مراجعه کنید  به همین دلیل مرکز مشاوره تبیان  از سال 81 در کنار شما کاربران عزیز بوده است تا بتواند پاسخگوی نیازهای شما در زمینه های مختلف باشد. با توجه به گذر زمان و بررسی شرایط ، هر سال با بخش های بیشتر و خدمات گسترده تر در خدمت شما بوده وهست.
استقبال بی نظیر شما عزیزان، انگیزه ای شد تا این مرکز صفحه اصلی خود را با طرحی نو در اختیار همراهان همیشگی خود قرار دهد تا با طرح ها و برنامه های جدید و با یاری گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده تان بتواند گوشه ای از نیازهای شما دوستان عزیز خود را برطرف نماید و در این راه، خدمتگزار لایقی برای شما باشد.
این صفحه برای دسترسی آسان تر و دریافت خدمات بهتر طراحی شده است تا شما بتوانید مسیر راحت تری را برای طرح سوا ل و دریافت پاسخ خود طی کنید.
شما می توانید در بخش های زیر سوالات خود را مطرح کنید و حد اکثر تا 72 ساعت پاسخ خود را دریافت نمایید. در صورت تمایل سوال و پاسخ شما به صورت خصوصی و غیر عمومی خواهد بود.

1. مذهبی:

حوزه علمیه
سوالات شرعی
معارف اسلامی
مهدویت
وقف

2. روان شناسی:

اختلالات روانشناختی
اضطراب و وسواس
اعتماد به نفس
انتخاب همسر
مشاوره پس از ازدواج
مهارتهای ارتباطی
شیوه های تربیتی

3. سلامتی:

پزشکی
تغذیه
طب سنتی
رژیم آنلاین

4. علمی و درسی:

ریاضی
انگلیسی
پروژه های دانش اموزی

5. اشتغال و کارآفرینی:

کارآفرینی و تجاری سازی فناوری
راهنمای شغلی

6. مشاوره پژوهشی:

روش تحقیق
مرجع شناسی

7. مشاوره تحصیلی:

فنی حرفه ای
کنکور کارشناسی
کنکور ارشد
کنکور دکترا

8. هنر در خانه

9. حقوق

10.مشکلات ما و شما، که پیرامون مسائل و مشکلات کاربران از عملکرد سایت می باشد.

آرزوی ما این است که بتوانیم به سوالات شما در حوزه های مختلف پاسخ دهیم و به بهبود زندگی و حال تان کمک کنیم.
نظرات شما به بهبود این همراهی کمک خواهد کرد.

راه تماس ما با شما،ایمیل:

صفحه ی جدید مرکز مشاوره تبیان