تبیان، دستیار زندگی
اعدام «شیخ النمر» نمایش خوش رقصی عربستان برای آمریکایی ها بود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعدام «شیخ النمر» نمایش خوش رقصی عربستان برای آمریکایی ها بود

title

مشهد- جبهه آرمان خواهان واقع بین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اعدام آیت الله النمر این اقدام را در راستای خوش رقصی عربستان در پازل تعریف شده «آمریکایی صهیونیستی» دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، دربیانیه جبهه آرمان خواهان واقع بین آمده است: اعدام عالم مجاهد و طلایه دار اسلام ناب محمدی در شبه جزیره مطلع الاسلام، آیت الله النمر باقر النمر، سرآغاز موجی از تحولات منطقه ای و بین المللی خواهد بود.

در این بیانیه عنوان شده است: اجرای حکم اعدام شیخ نمر به همراه ۴۶ متهم دیگر که اغلب آنها «تروریست» معرفی شدند، آن هم پس از وقفه ای سه ماهه در اجرا، معلول شکست های مکرر خاندان جوان و بی مغز سعودی است، لذا این اقدام نابخردانه را باید در دل تحولات منطقه تحلیل کرد.

این بیانیه می افزاید: شکست های راهبردی در یمن، آبروریزی در اداره مناسک حج البیت و ضعف و انزوای دیپلماسی دلارهای نفتی و شکست های راهبردی در سوریه از جلمه به درک واصل شدن زهران علوش، عنصر کلیدی سعودی ها در مقابل محور مقاومت، از علل محرکه رژیم سعودی برای این حماقت بود. چه این که تحریک دولت نیجریه برای برخورد با نهضت اسلامی این کشور را هم باید در همین راستا دید.

در این بیانیه آمده است: این اقدام ناجوانمردانه پرده دیگری از خوش رقصی عربستان در پازل تعریف شده «آمریکایی صهیونیستی» برای ایجاد شکاف در دنیای اسلام و کشاندن کشورها به تقابل «شیعه، سنی» تعجبی ندارد اما آنچه در این برهه حیاتی است هوشیاری علما، روشنفکران و آحاد امت اسلامی است تا در این بازی خطرناک وارد نشده و جدول دشمن را تکمیل نکنند ولذا در همین راستا اولین نشانه های این هوشیاری در واکنش قاطع محافل اهل سنت به این اقدام زننده رخ داد.

جبهه آرمان خواهان واقع بین در بند سوم این بیانیه از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواسته است تا فوراً وارد عمل شده و با ساماندهی خشم انقلابی امت حزب الله صحنه باشکوهی را از اعتراض مقدس مردم بصیر رقم زند.

در بند پایانی بیانیه جبهه آرمان خواهان واقع بین نیز آمده است: هر چند دولت سعودی که از طنز تلخ روزگار ریاست یکی از کرسی های مهم حقوق بشر در سازمان ملل را بر عهده دارد، باید پاسخگوی این اقدام خود باشد و از سویی دیگر هر چند مسئولیت دستگاه دیپلماسی در مقطع فعلی تشدید شده است، اما باید دانست همانطور که مراجع بزرگوار پیشتر اشاره کردند ولی دم این عالم مجاهد، امت اسلامی است و  قرآن نیز بر سلطنت دادن ولی دم برای انتقام از ظالم تصریح دارد.

این بیانیه یادآور می شود: بی شک دیر نخواهد بود که جامعه اسلامی سلطنت الهی پیدا کرده و طومار شجره منحوس آل‌سعود را ساقط کند چه این که قرآن می فرماید «انا من المجرمین منتقمون» قطعا ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت.»


خبرگزاری مــهر