تبیان، دستیار زندگی
صار آلبوم جدید علیرضا عصار تحت عنوان " نهان مکن" با همکاری شهراد روحانی روانه بازار شد.ملودیهای این اثر از عصار است و کار تنظیم قطعات را شهراد روحانی انجام داده است. این آلبوم زیبا دارای 7 ترانه ( ازجمله هویت، بن‌بست، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نهان مکن با صدای علیرضا عصار

آلبوم جدید علیرضا عصار تحت عنوان " نهان مکن" با همکاری شهراد روحانی روانه بازار شد.ملودیهای این اثر از عصار است و کار تنظیم قطعات را شهراد روحانی انجام داده است.

این آلبوم زیبا دارای 7 ترانه ( ازجمله هویت، بن‌بست، خواب آخر، چشمه‌ی خورشید و نهان مکن) و بر روی اشعاری از شاملو، شفیعی کدکنی، افشین یدالهی، مولانا، افشین مقدم و شاهکار بینش پژوه اجرا شده است.

ضبط و تولید آلبوم "نهان مکن" به توصیه شهرداد روحانی در کشور انگلستان انجام شده و در بخش هم آوایی نیز از گروه کرارکستر سمفونیک انگلستان استفاده شده است.

علیرضا عصار پیش از این در نشست خبری که به مناسبت انتشار این آلبوم برگزار شده بود ازکیفیت آلبوم اظهار رضایت کامل کرده بود.

چنانچه ذکر شد ملودیهای موجود در اثر از علیرضا عصار بوده و به منظوررنگ بخشی ارکستراسیون در اختیار شهراد روحانی قرار گرفته بوده است.

عصار در کنفرانس مطبوعاتی مذکورگفته بود:

«از زمان آغاز کارم، آرزو داشتم با ارکستر سمفونیک لندن کار کنم. با این که ملودی‌ها را خودم ساخته بودم اما باز هم تجربه‌ی غریبی بود.

در بخشی از این آلبوم که از موسیقی پاپ در کنار ارکستر سمفونیک استفاده کرده‌ایم ، ابتدا ارکستر سمفونیک را ضبط کردیم و سازهای پاپ شامل گیتار باس و درام توسط شهرداد روحانی در لس آنجلس ضبط شده است.»

علیرضا عصار متولد 1348 در شهرری است. سازتخصصی او پیانو بوده و از محضر اساتیدی چون کاووس سمندر ، شادروان جواد معروفی و استاد مصطفی پورتراب بهره برده است.

وی پیش از این آلبومهای کوچ عاشقانه، حال من بی تو ، عشق الهی ، ای عاشقان و مولای عشق را روانه بازار موسیقی کرده بود.

تبیان