تبیان، دستیار زندگی
بار دیگر رژیم منحوس سعودی روی دیگر جنایت و سفاکی خود را به منصه ظهور رساند، تا به خیال خام خود، معارضان ومخالفان رژیمش را با ایجاد رعب و وحشت کنترل ویا ساکت نماید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تروریسمی که خود را تروریسم نمی داند

بار دیگر رژیم منحوس سعودی روی دیگر جنایت و سفاکی خود را به منصه ظهور رساند، تا به خیال خام خود، معارضان ومخالفان رژیمش را با ایجاد رعب و وحشت کنترل و یا ساکت نماید.

سید محمد آقامیری -بخش سیاست تبیان
شیخ نمر

شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر"رضوان الله تعالی علیه" روحانی مجاهد و مبارز شیعه عربستانی که با امضای سلمان بن عبدالعزیز و حکم به صورت اعدام با شمشیر و به صلیب کشیده شدن در انظار عمومی به وقوع پیوست؛ جنایتی در پس جنایت های مکرر سعودی ها در طی یکسال گذشته است.دنیای اسلام خسته از خونریزی های بی وقفه سعودی در جهت تامین اهداف جاه طلبانه، همچنان حیرت زده سیاست های کشتار این دولت زبون را نظاره گر می باشد . 
آنچه که وجهه تزویرگونه  این جنایات را نشان میدهد ،ادعای تدین به اسلام از سوی رهبران آل سعود است و روی دیگر کریه این کشتار اتهام تروریسم به معارضان و مخالفان داخلی وخارجی است.البته دولتی که حرکت در مجرای سیاست های خود را اسلام اصیل و مخالفان را که در راستای اهداف ایشان حرکت نمی کنند ،کافر و مشرک می نامد؛ قطعا علاجی برای درمان آینده صلح و سازش در منطقه در  دستور کارش نیست .
در نگاه سعودی ها هر که با ایشان همراه شد خودی و مسلمان و هرکسی که در مخالفت آل سعود بود دشمن و تروریست خواهد بود .

به کدام حکم از احکام اسلامی شیخ نمر که معارض دولت سعودی بود وسالها در راستای تحقق آزادی شیعیان مظلوم عربستان تلاش میکرد در تعریف تروریسم قرار میگیرد؟ ولی ایادی و مزدورانی همچون عبدالمالک ریگی وهمفکرانش که درایران و پاکستان وافغانستان با دستور مستقیم از اربابان سعودی و منطقه ای خود هر روز سفره ای از خون را در میان مردم این ممالک  پهن میکرد؛ درتعریف تروریسم نمی گنجند؟

البته برچسب تروریسم دیروز بازیچه ای برای سرکوب نهضت های آزادی بخش مسلمان در منطقه بوده و امروز وسیله بدنامی و هدم آیین اسلام از میان ملل جهان. هیچ گاه دنیای غرب و رژیم های خودکامه عربی در منطقه نمی خواهند به یاد بیاورند که هرگاه نام تروریسم را به کسانی نسبت داده اند که درمقابل دشمن عزت و استقلال خود به دفاع پرداخته اند ، بوق های خبری غربی گوش فلک را از تایید پر می نمود و صدایی از خود فروختگان بلند نمی شد،بلکه در تایید آن در ساختار سیاست جهانی تلاش می شد و هرگاه که نام تروریسم را بر سیاست های نسل کشی دولت صهیونیستی میگذارند به یک باره تمامی بوق های تبلیغاتی غربی و عربی جز سکوت، پاسخی ندارند و انگار که جنایت های سر سلسله تروریسم جهانی را تا به حال نه دیده اند و نه شنیده اند.
به کدام حکم از احکام اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع یمن که هر روزه در طی این ماه ها زیر بمباران شدید هواپیماهای ائتلاف عربی قرار دارند تروریسم و جنایت کار نامیده میشوند؟ ولی معارضان و مخالفان مسلحی که توسط دهها کشور عربی و غربی مسلح شده و در سوریه وکشورهای مختلف از هیچ جنایتی در رسیدن به اهداف خود حتی همکاری با دولت غاصب صهیونیستی فروگذار نمیکنند درتعریف تروریسم قرار ندارند؟
 به کدام حکم از احکام اسلامی شیخ نمر که معارض دولت سعودی بود و سالها در راستای تحقق آزادی شیعیان مظلوم عربستان تلاش میکرد در تعریف تروریسم قرار میگیرد؟ ولی ایادی و مزدورانی همچون عبدالمالک ریگی و همفکرانش که در ایران و پاکستان و افغانستان با دستور مستقیم از اربابان سعودی و منطقه ای خود هر روز سفره ای از خون را در میان مردم این ممالک  پهن میکرد؛ درتعریف تروریسم نمی گنجند؟
همه این کشتار و جنایت هایی که در کشورهای اسلامی طی چند دهه اخیر به وقوع پیوسته است جز با خیانت دولت خبیث سعودی نسبت به کشورهای اسلامی و طرح و اجرای کشورهای غربی، علی الخصوص رژیم صهیونیستی حاصل نشده است.گرچه در ماههای اخیر دولت عربستان، جنگی را که خود در یمن به راه انداخته و طرح و اجرای آن را مستقیما به عهده گرفته است، تلاش های مذبوحانه ای را برای برون رفت از باتلاق آن به کار بسته ، که تاکنون نتیجه ای نداده است و همچنان منطقه زیر آتش فتنه سعودیها می سوزد.

هرگاه به جنایات آل سعود علی الخصوص در یکسال اخیر نظاره میکنیم جز پوسته ای خشک و شکننده اثری از اسلام در این کشور دیده نمی شود! بلکه این رژیم گوی سبقت در جنایت را از مزدوران تکفیری و سلفی خود در سوریه وعراق و... ربوده است و اگر این تروریست ها در کشورهای خاورمیانه به صورت انفرادی و با گروههای کوچک وبزرگ خود، دست به ترور و جنایت میزنند؛آل سعود با ایجاد تروریسم دولتی و سازمان یافته و صرف هزینه های هنگفت حتی درکشورهای دیگر ،همچون نیجریه که سران این کشور ،جیره خوار عربستان هستند؛اقدام به طرح توطئه های شوم و طائفه ای خود در میان جهان اسلام می نماید و این نمی تواند دلیل قابل توجهی داشته باشد الا ظرفیت های اعتقادی مسموم و غیر انسانی آل سعود که ریشه در پذیرش افکار و منش صهیونیست ها در نسل کشی دارد، و دقیقا این ظرفیت همان بستری است که صهیونیست ها آرزوی آن را دارند تا اهداف منطقه ای و بین المللی خود را به منصه ظهور برسانند و دیگر نمیتوان امید داشت که سیاستمداران کشورهای اسلامی قصد مقابله با این رویه خطرناک را در دنیا داشته باشند؛ که صد البته این ناشی از تجمل گرایی و دنیا طلبی و اشرافی گری و دوری از مبانی اصیل اسلام ناب محمدی است .

رژیم سفاک سعودی بداند که با شهادت شیخ نمرها نمیتواند حرارت و شور آزادی خواهی واستقلال ومبارزه با ستمگران را از دل مردم منطقه وعربستان بزداید بلکه این خون ها هر روز باعث رشد وتعالی وافزوده شدن بر صفوف مبارزان وحق طلبان در سراسر عربستان علیه دولت فاسد سعودی است

اخبار کشتار و قتل دراین روزها از سوی رژیم آل سعود و همکاری و همفکری و همراهی در اهداف شوم منطقه ای و بین المللی با رژیم غاصب و اشغالگر قدس که این روزها به مرور گسترش می یابد یادآور خیانت منافقین مدینه به دین مبین در صدر اسلام است که با کمک یهودیان و مشرکان، قصد نابودی اسلام را داشتند ولی اراده الهی بر آن شد تا نتایج و عواقب کار خود را با آهن سرد مجاهدت های سپاه اسلام چشیده و یهودیان محارب را به خفت و ذلت دچار نمایند.
آل سعود بترسد از آن روزی که قدرت های منطقه ای ،همان گونه که منش خیانت و کشتار را به مزدورانش تعلیم میدهد؛ روزی گرفتار همین نقشه های شوم خواهد شد ؛که نه تنها از اربابان خود ضربه خواهد خورد ،بلکه باید پاسخگوی دهها سال جنایت خود در منطقه باشد. 
رژیم سفاک سعودی بداند که با شهادت شیخ نمرها نمیتواند حرارت و شور آزادی خواهی واستقلال ومبارزه با ستمگران را از دل مردم منطقه وعربستان بزداید بلکه این خون ها هر روز باعث رشد وتعالی وافزوده شدن بر صفوف مبارزان وحق طلبان در سراسر عربستان علیه دولت فاسد سعودی است.
وچه زیبا فرمودند بانوی صبروبردباری به یزید بن معاویه که : وَ ما رَبُّكَ بِظَلَّامٍ لِلْعَبِیدِ فَإِلَى اللَّهِ الْمُشْتَكَى وَ عَلَیْهِ الْمُعَوَّلُ فَكِدْ كَیْدَكَ وَ اسْعَ سَعْیَكَ وَ نَاصِبْ جُهْدَكَ فَوَ اللَّهِ لَا تَمْحُو ذِكْرَنَا - پروردگار تو بر بندگان ستم روا نمیدارد من شكایت بنزد خدا برم و توكّلم باو است هر نیرنگى كه خواهى بزن و هر اقدامى كه توانى بكن و هر كوششى كه دارى دریغ مدار كه بخدا قسم كه نام ما را نمیتوانی محو کنی.