تبیان، دستیار زندگی
جاسم کرار حتی پس از جدایی از لیگ ایران و بازگشت به کشورش و بازی برای تیم «نفت الوسط» عراق باز هم در ایران خبرساز و بهتر بگوییم برای استقلال تهران دردسرآفرین است. این هافبک ناآرام عراقی که براثر افراط در بی نظمی هایش استقلال را وادار به قطع ارتباط کاری با
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دردسر های پایان ناپذیر «کرار»

جاسم کرار حتی پس از جدایی از لیگ ایران و بازگشت به کشورش و بازی برای تیم «نفت الوسط» عراق باز هم در ایران خبرساز و بهتر بگوییم برای استقلال تهران دردسرآفرین است. این هافبک ناآرام عراقی که براثر افراط در بی نظمی هایش استقلال را وادار به قطع ارتباط کاری با خود کرد، بتازگی در اینستاگرام خود مدعی شده است که باشگاه استقلال مقادیری پول، انواع طلا و «آی پد» فرزندانش را که در آپارتمان او در تهران قرار داشته، تصاحب کرده است.

بخش ورزشی تبیان
فوتبال

افشارزاده: او مالیاتش را نداده است

این ادعایی است که بار حقوقی هم در بر دارد و استقلال می تواند با شکایت پیرامون آن کرار را دچار دردسر جدی کند. دیروز بهرام افشارزاده سرپرست آبی های تهرانی مدعی شد عده ای از داخل ایران به کرار خط می دهند تا این چیزها را بگوید حال آن که حقیقت این است که او به طور توافقی از جمع آبی ها جدا شده و در نتیجه حق و حقوقی به او تعلق نمی گیرد. وی افزود: ما استعلام گرفتیم و متوجه شدیم که کرار برخلاف ادعاهایش مالیات بردرآمدش را نپرداخته است. او گفت مالیات مرتبه قبلی عضویتش در استقلال را که به سال های 1390 و 91 مربوط می شود و 116 میلیون تومان بوده، پرداخت کرده اما فیش پرداخت آن را به ما نداده است. او کلید خانه ای را هم که در تهران در اختیارش قرار داده بودیم، پس نداد و رفت. با این اوصاف ما با اداره مالیات طرف هستیم و خودمان باید موضوع را حل کنیم و نیازی به حضور کرار در این ماجرا نیست.

خانه به نام افشارزاده است

افشارزاده در مورد خانه کرار در تهران هم گفت: بعد از این که او کلید خانه را تحویل نداد با حضور نماینده های حراست وزارت ورزش قفل خانه را عوض کردیم و خانه را تحویل پروپژیچ مهاجم کروات خود دادیم. این خانه به اسم من اجاره شده است و با این حساب کرار نمی تواند مدعی تملک آن شود. در این خانه طلا یااموال گرانبهای دیگری هم نبوده که او بتواند براساس آن درخواست هایی داشته باشد. افشارزاده اضافه کرد: اینکه کرار ادعا کرده با شکایتش سبب می شود در جدول مسابقات لیگ از ما امتیاز کسر شود، نیز صحت ندارد زیرا ما اصولاً به او هیچ بدهی نداریم.

جویباری: از افشارزاده بپرسید

دیروز علی نظری جویباری معاون ورزشی استقلال نیز درباره حرف های جنجالی تازه کرار گفت: نمی دانم چه بگویم. ما هرگونه همکاری ممکن را با او انجام دادیم ولی وی قدرش را ندانست. باقی مسائل را از افشارزاده بپرسید: در حالی که عده ای می پرسند آیا امکان دارد کرار پس از قطع همکاری با استقلال و رفتن به عراق اشیای گرانبهایش را در تهران جا گذاشته باشد و آیا چنین چیزی قابل باور است، پندار توفیقی دبیر هیأت مدیره آبی ها هم دیروز تأکید کرد که کرار فیش ادعایی اش در خصوص پرداخت مالیات های خود را تحویل مقام های باشگاه نداده است و تحت هر شرایطی این باشگاه است که ذیحساب به شمار می آید و نه بازیکن. وی اضافه کرد: او 250 میلیون تومان از دستمزد مقررش را گرفت و برای باقی آن نمی تواند ادعایی داشته باشد.


منبع : ایران