تبیان، دستیار زندگی

انرژی شفابخش زمین را نادیده نگیرید

همه‌ی ما می‌دانیم که انرژی خورشید برای بقای ما ضروری است، ولی بیشتر ما نمی‌دانیم که انرژی زمین چگونه می‌تواند بر سلامتی ما اثرگذار باشد. بدون انرژی اصلی زمین که در تغذیه‌ی موجودات، جاری شدن و فوران آب‌ها و تولید مواد غذایی اهمیت دارد، نمی‌توانیم زنده بمانیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب حکیمی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گرم شدن زمین - انرژی شفابخش زمین- انرژی زمین-

اگر به دنبال راهی برای به دست آوردن و یا ارتقا دادن انرژی‌تان هستید، حتما گاهی پول زیادی صرف رسیدن به این خواسته‌تان می‌کنید. اما آیا تمام این راه‌هایی که می‌روید شما را به هدفتان می‌رساند؟

شاید خیلی از افراد هزینه‌های زیادی را در ازای رفتن به دامان طبیعت و کسب انرژی متقبل شوند، اما اکثر آنها نمی‌دانند چگونه این انرژی را دریافت نمایند.

همه‌ی ما می‌دانیم که انرژی خورشید برای بقای ما ضروری است، ولی بیشتر ما نمی‌دانیم که انرژی زمین چگونه می‌تواند بر سلامتی ما اثرگذار باشد.

بدون انرژی اصلی زمین که در تغذیه‌ی موجودات، جاری شدن و فوران آب‌ها و تولید مواد غذایی اهمیت دارد، نمی‌توانیم زنده بمانیم. 

علاوه بر اینها، میدان مغناطیسی اطراف زمین نیز از ما در برابر تشعشعات مضر کیهانی مراقبت می‌کند.

ساختارها و سیستم‌های زمین بیش از آنکه ما بتوانیم درک کنیم بر ما اثرگذار هستند؛ برای مثال آب موجود در بدن ما و یا آب موجود در خونمان از همان اتم‌هایی تشکیل شده که در آب‌های معدنی زمین وجود دارد. به علاوه همه‌ی آنها در فرکانس‌های یکسان مرتعش شده و به طور یکسان تحت تأثیر انرژی‌ها قرار می‌گیرند.

یکی از بهترین راه‌های جذب انرژی از زمین، پابرهنه راه رفتن بر روی زمین و طبیعت است

 

انرژی ساطع شده از زمین شفابخش است

زمین انرژی‌هایی را ساطع می‌کند که از راه‌هایی بر روی بدن تأثیر می‌گذارد. همه‌ی انرژی‌های زمین مفیدند.

راه‌های زیادی برای تأثیرپذیری از انرژی‌های زمین وجود دارد. یکی از این روش‌ها که به روش Earthing  شناخته می‌شود، این گونه توصیف می‌شود:

زمین پر از الکترون‌های منفی شارژ شده است که می توان با داشتن تماس مستقیم با طبیعت، این الکترون‌ها را جایگزین الکترون‌های از دست رفته بدن کرد.

بدن ما از اتم‌ها و الکترون و پروتون و نوترون تشکیل شده است. برخی از الکترون‌ها، طی فرآیندهایی از بین می روند که این مسئله تعادل سیستم بدن را به هم می زند و ممکن است مشکلاتی نظیر اختلال در گردش خون، درد، التهاب، خستگی، پیری زودرس، سرطان و دیگر بیماری‌های مزمن را به دنبال بیاورد.

مطالعات نشان داده است که تماس مستقیم با طبیعت می‌تواند به بهبود خواب، افزایش انرژی و کاهش استرس کمک کند و التهاب و تنش‌های عضلانی را کاهش دهد.

چگونه انرژی شفابخش زمین را جذب کنیم؟

یکی از بهترین راه‌های جذب انرژی، پابرهنه راه رفتن بر روی زمین و طبیعت است.

با توجه به طب چینی و طب سوزنی، قسمت جلویی کف پا که "نقطه‌ی کلیدی شماره ی یک" نامیده می‌شود در جذب انرژی زمین کمک می‌کند.

به غیر از این نقطه، نقاط جذب انرژی دیگری نیز بر روی پاها قرار دارند و تماس مستقیم پاها با زمین می‌تواند انرژی زیادی را از زمین به بدن منتقل کند.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.