تبیان، دستیار زندگی
سوشا مکانی واکنشی عجیب داشته به بازی کردن در پرسپولیس و گفته گروهی در این تیم حرام خواری می کردند!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سوشا و حواشی که ادامه دارد

سوشا مکانی واکنشی عجیب داشته به بازی کردن در پرسپولیس و گفته گروهی در این تیم حرام خواری می کردند!

بخش ورزشی تبیان
سوشا مکانی

سوشا مکانی روزی فاجعه آمیز را در مشهد سپری کرد. زوج او و بنگر تمام تلاش شان را برای شکست پرسپولیس کردند اما بازی خوب پرسپولیس برانکو در فاز هجومی سبب شد تا این تیم شکست نخورد و حتی برانکو با سعه صدر در پایان بازی از بدترین بازیکن تیمش تشکر کرد و از او یک قهرمان ساخت. سوشا اما بعد از این بازی در مصاحبه ای تند ، درحالی که برانکو را یک قدیس نامید ، لب به انتقاد از گروهی حرام خور گشود. او توضیح زیادی درباره این گروه نداده اما دو کد که در گفت و گویش با ایسنا داشته ، 2 نکته را مشخص می کند، اول اینکه او همین حالا با گلر دوم تیمش رابطه سالم ندارد و دیگری اینکه حرام خوارها در دوره برانکو نیستند!
در بخشی از مصاحبه ایسنا آمده است:« قبلا فکر می کردم برای بازی کردن در پرسپولیس باید با هم پستی ام رقابت کنم اما الان متوجه شدم این رقابت دامنه گسترده تری دارد و رقابت سالم و فوتبالی نیست. البته تنها شانسی که آوردم این بود که برانکو ایوانکوویچ در راس کادر فنی تیم قرار دارد که دست خیلی ها را از تیم کوتاه کرده است. او با این کار باعث شده خیلی ها از خوردن نان حرام محروم شوند.من بابت همه اتفاقات تاوان داده ام اما باید بگویم سوشا مکانی مرد روزهای سخت است و هیچ وقت کم نمی آورد.در فوتبال ایران با خیلی ها کار کرده ام. به جرات می توانم بگویم برانکو ایوانکوویچ را به اندازه پدرم دوست دارم چون چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام. البته برادران پانادیچ را هم مثل برادرانم دوست دارم چون از آنها هم درس های زیادی مثل اقتدار، وفاداری، انسانیت و سلامت کاری را یاد گرفته ام. از همه مهم تر باید بگویم آنها عاشق پرسپولیس هستند.»
سوشا مکانی ابتدای فصل قبل و توسط علی دایی به جمع قرمزها اضافه شد. او که فصل قبلش را در فولاد درخشیده بود و از تیم قهرمان به پرسپولیس می آمد ، سابقه دعوایی قدیمی از دوره بازی در استیل آذین با علی دایی داشت. ولی آن دو اختلافات را کنار گذاشتند و سوشا به پرسپولیس امد تا در کنار نیلسون ، زوج دروازه قرمزها باشند. همکاری ناموفقی که تنها 7 هفته به طول انجامید .
او در آن دوران عکس های سلفی زیادی با نیلسون منتشر می کرد اما خیلی زود میانه شان شکرآب شد.در این دوران مربی گلرهای قرمزها ، غلامپور بود.  بهزاد غلامپور  با علی دایی از پرسپولیس رفت و حمید درخشان به این تیم آمد. مربی دروازه بان های این تیم هم کسی نبود غیر از نادر باقری ، گلر دو دهه قبل پرسپولیس. سوشا از او هم تعریف های زیادی می کرد ، درست مثل دن گاسپار در تیم ملی و غلامپور پرسپولیس.
 در این دوره حمید درخشان تصمیم گرفت تا قید نیلسون پرتغالی را بزند و در مصاحبه هایش گفت برای حفظ یک سرمایه ملی بی خیال گلر خارجی اش شده و بعد هم همه اتفاقات کابوس وار فصل قبل رقم خورد اما درخشان پای حرفش ایستاد. امسال هم سوشا با همه انتقادهایی که به کارش بود و انتقادهای هواداران به او ، در این تیم ماند و نقش گلر اول تیم را ایفا کرد اما همچنان اشتباهاتش ادامه دارد و هیچ گاه یک گلر شش دانگ مثل مهدی رحمتی برای قرمزها نبوده است.
چیزی که پاشنه آشیل تیم برانکو است اما برانکو همچنان از او حمایت می کند. اینکه سوشا چه کسی در پرسپولیس را متهم کرده ، باید در میان همین چند نفر باشد که قبل از برانکو بودند. آیا آنها باعث اشتباهات گلر اول پرسپولیس هستند؟


منبع : خبرانلاین