تبیان، دستیار زندگی
آرزوی دوم دکتر معتمدنژاد مربوط به حوزه روابط عمومی بود. حوزه روابط عمومی و ارتباطات دو حوزه جدایی ناپذیر و ناگسستنی هستند. دکتر معتقدند بودند فضای نقدپذیری در حوزه روابط عمومی بر خلاف حوزه روزنامه نگاری به هیچ عنوان وجود ندارد و ما باید به گونه ای حرکت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی و ارتباطات دو حوزه جدایی ناپذیر و ناگسستنی هستند

سلطانی فر

آرزوی دوم دکتر معتمدنژاد مربوط به حوزه روابط عمومی بود. حوزه روابط عمومی و ارتباطات دو حوزه جدایی ناپذیر و ناگسستنی هستند. دکتر معتقدند بودند فضای نقدپذیری در حوزه روابط عمومی بر خلاف حوزه روزنامه نگاری به هیچ عنوان وجود ندارد و ما باید به گونه ای حرکت کنیم که حوزه روابط عمومی هم روزی بتواند نقادی کند و این تنها ارتباطات است که می تواند در این زمینه به روابط عمومی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی به نقل از شفقنا، سلطانی فر، عضو هیأت علمی و استاد ارتباطات دانشگاه علوم تحقیقات به دو آرزوی دکتر معتمدنژاد اشاره کرد و گفت: حدود سال های 80-81 بود که در جمعی عنوان کردم برای اینکه فضای ارتباطی را از حالت جزیره ای خارج کنیم، لازم است همه دانشکده ها و اساتید حوزه ارتباطات را زیر یک چتر جمع کنیم. دکتر معتمدنژاد به شدت از این ایده استقبال کردند و گفتند که باید این پراکندگی را تا جای ممکن کاهش دهیم و دست به یک هم ‌افزایی بزنیم. ما در این باره چندین جلسه هم گذاشتیم و ایشان در تمامی آنها حاضر شدند به امید اینکه همه فعالان این حوزه متحد شده و گردهم آیند. این یکی از آرزوهای دکتر معتمدنژاد بود که لازم است امروز هم به آن توجه کنیم.
او ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک و حتی الامکان تا پایان امسال با حضور اساتید در یک مجمع بار دیگر اساتید این حوزه دور هم جمع شوند و دست به هم‌ اندیشی بزنند.
سلطانی فر همچنین گفت: آرزوی دوم دکتر معتمدنژاد مربوط به حوزه روابط عمومی بود. حوزه روابط عمومی و ارتباطات دو حوزه جدایی ناپذیر و ناگسستنی هستند. دکتر معتقدند بودند فضای نقدپذیری در حوزه روابط عمومی بر خلاف حوزه روزنامه نگاری به هیچ عنوان وجود ندارد و ما باید به گونه ای حرکت کنیم که حوزه روابط عمومی هم روزی بتواند نقادی کند و این تنها ارتباطات است که می تواند در این زمینه به روابط عمومی کمک کند. ما به عنوان نماینده ارتباطات باید نه تنها عامل جدایی این دو حوزه نبوده، بلکه کاری کنیم تا شاهد همکاری هر چه بیشتر این دو برای پیشرفت ارتباطات و روابط عمومی کشور باشیم.

تنظیم: هومن بهلولی