تبیان، دستیار زندگی
شرایط منصور پورحیدری، سرپرست تیم استقلال که چند روزی است در بیمارستان بستری است، روز گذشته کمی بهتر شد. او درباره آخرین وضعیتش گفت: «به هواداران بگویید خیلی بهترم. خدا را شکر شرایط بهتری دارم. از جامعه ورزش تشکر می کنم. از همسرم هم تشکر می کنم.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پورحیدری: خیلی بهترم

شرایط منصور پورحیدری، سرپرست تیم استقلال که چند روزی است در بیمارستان بستری است، روز گذشته کمی بهتر شد. او درباره آخرین وضعیتش گفت: «به هواداران بگویید خیلی بهترم. خدا را شکر شرایط بهتری دارم. از جامعه ورزش تشکر می کنم. از همسرم هم تشکر می کنم.»

بخش ورزشی تبیان
پورحیدری

طباطبایی، پزشک معالج پورحیدری درباره مشکل دقیق او به کاپ گفت: «یکی، 2 لکه خونریزی در مغز آقای پورحیدری وجود دارد. از طرفی یک ضایعه ریوی هم هست. به علاوه زمینه ای از مرض قند شدید و کم خونی وجود دارد که ما در حال بررسی آن هستیم تا ببینیم علت این مشکلات چیست و چه رابطه ای با هم دارند. ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم و باید آزمایشات و نمونه برداری های بیشتر را انجام دهیم. ما هر روز برای ایشان کمیسیون پزشکی برگزار می کنیم.»
 از روزی که پورحیدری در بیمارستان بستری شده، اهالی فوتبال و ورزش با حضور در بیمارستان یا تماس با خانواده وی جویای حالش شده اند و حتی وزیر ورزش هم از بهرام افشارزاده خواسته پی گیر وضعیت منصورخان شود و امکانات لازم برای بهبودی هرچه سریع تر او را فراهم کنند. روز گذشته علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس هم به عیادت پدر استقلال رفت و دیدار 2 دوست قدیمی صحنه های احساسی و جالبی را به وجود آورد.
 علی پروین پس از ملاقات منصور پورحیدری گفت: «او مرا شناخت و وقتی با او صحبت کردم قول داد که وقتی خوب شد و از بیمارستان مرخص شد، دیگر دور و بر فوتبال نیاید.»
 فریده شجاعی، همسر پورحیدری هنگام خروج علی پروین از اتاق، از او تشکر ویژه کرد و از این که او منصور خان را به دوری از فوتبال توصیه کرده، قدردانی ویژه داشت. البته دیروز امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی هم با پورحیدری تماس گرفت و ضمن احوالپرسی گرم با استادش، با او در تبریز و سر دیدار تراکتورسازی و استقلال در اول دی ماه قرار گذاشت!
 البته او پیغامی هم برای اسطوره باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر کرد و در صفحه شخصی خود نوشت: «در اوج سلامتی تان همیشه گفته ام شما جزو اسطوره های واقعی استقلال هستید. پدر استقلال بلند شو که فوتبال ایران به تو نیازمند است. صمیمانه برای شما آرزوی سلامتی دارم.»
روز گذشته هم عده زیادی برای عیادت پورحیدری به بیمارستان مراجعه کردند، اما با توجه به توصیه و دستور پزشکش او ممنوع الملا قات شد تا روند درمانش سریع تر پیش برود. گفتنی است فرهاد مجیدی هم با همسر پورحیدری تلفنی تماس گرفت و به او گفت: «در حال حاضر دانشگاه دارم و نمی توانم برای عیادت به تهران بیایم، ولی حتی اگر لازم باشد ایشان برای درمانش به اسپانیا بیاید، من شرایطش را فراهم می کنم.»


منبع : فوتبال