تبیان، دستیار زندگی
در پی برگزاری دوره اول مسابقات مدپل و استقبال بی نظیر دانش آموزان و مدارس گروه مدپل بر آن شد امسال نیز جشنواره ای به مراتب بزرگ تر و با تنوع رشته بالاتر برگزار کند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات جشنواره دانش آموزی مدکاپ علم و صنعت

در پی برگزاری دوره اول مسابقات مدپل و استقبال بی نظیر دانش آموزان و مدارس گروه مدپل بر آن شد امسال نیز جشنواره ای به مراتب بزرگ تر و با تنوع رشته بالاتر برگزار کند. به همین دلیل این گروه نیاز به همکاری با گروهی دانشگاهی داشت که توانایی های لازم را برای برگزاری هرچه با شکوه تر شدن جشنواره را دارا باشد.

مسابقات جشنواره دانش آموزی مدکاپ علم و صنعت

از طرفی ایجاد فضای علمی و پژوهشی مناسب و افزایش روحیه رقابتی و شاد برای دانش آموزان، همواره مورد توجه دانشگاه علم و صنعت ایران بوده است. دفتر ارتباط با مدارس دانشگاه علم و صنعت ایران با هدف ایفای نقش موثر در پیشبرد این اهداف و با کادر بسیار فعال و با انگیزه با قرار گرفتن در کنار گروه مدپل، تیمی متشکل از افراد با تجربه اجرایی و انگیزه بالا را تشکیل دادند.

جشنواره دانش آموزی "مدکاپ علم و صنعت" در رشته های سازه های ماکارونی، هوافضا ، طراحی معماری، برنامه نویسی ، ایده های نوین در صنعت و برای اولین بار در ایران در یک جشنواره ای دانش آموزی رشته  " نیلینگ " ماحصل این ادغام می باشد.

از همه دانش آموزان علاقه مند در رشته های این جشنواره دعوت می شود تا با شرکت در این دوره از مسابقات حضوری پرشور و گرم به عمل آورند. گروه برگزاری دومین دوره جشنواره دانش آموزی "مدکاپ علم و صنعت" برای تمامی شرکت کنندگان این دوره آرزوی موفقیت دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

http://school.iust.ac.ir/modcup/

بخش پژوهش های دانش آموزی سایت تبیان